• Kj ik wil eigenlijk in dit topic alleen even zeggen dat ik ZO trots ben op "mijn" jongens van you me at six. Als je hoort hoe erg ze in de put hebben gezeten, en dat ymas bijna opgeheven werd enzo, en dan het nieuwe album sinners never sleep. Ik heb er gewoon geen woorden voor!
    Ik ken ze vanaf het begin van het album "hold me down" en was meteen verliefd. "sinners never sleep" is echt zo'n goed album en ik moest mijn liefde eff kwijt dus vandaar dit topic :)
    Voor wie ze niet kent, dit waren ze "vroeger":


    en dit zijn ze nu:


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik vond hun eerste album echt geweldig, en was toen meteen fan toen ik "save it for the bedroom" hoorde. Maar ik vond ze daarna eigenlijk iets minder worden, al zijn het volgens mij nog steeds hele leuke personen, maar de muziek spreekt mij niet echt meer aan.


    As travars

    Moriarty schreef:
    Ik vond hun eerste album echt geweldig, en was toen meteen fan toen ik "save it for the bedroom" hoorde. Maar ik vond ze daarna eigenlijk iets minder worden, al zijn het volgens mij nog steeds hele leuke personen, maar de muziek spreekt mij niet echt meer aan.

    "save it for the bedroom" waren echt hun beginjaren. Ik vind dat ook echt een leuk album. "hold me down" was ook goed, maar niet geweldig vond ik. En dan hoor je wat er allemaal met ze gebeurt is en hoe ze weer zijn gaan doen wat ze echt wilden en unf ik ben zo happy ;). En ik vind sinners never sleep echt badass. Een heel stuk anders dan hold me down.
    Ben echt blij dat ik er over 2 weken al naartoe ga :)


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead