• Vanaf de dag van vandaag is het officieel verboden rokjes te dragen, heb ik besloten. Ik heb nauwelijks rokjes en draag ze ook zelden, gewoon omdat ik dat niet fijn vind, of weet ik veel. Wat dat betreft ben ik echt een jongen, haha. Gewoon simpel spijkerbroeken.

    Maar gisteren had ik naar school een rokje aan, waar al mijn "mannelijke" vrienden serieus de hele dag over gepraat hebben. Die kleren lagen er nog, dus toen ik vanmorgen ging wandelen besloot ik die nog een keer aan te trekken. Loop ik over zo'n bospad, zegt er zo'n oude vent van 70 tegen me: "Wa een mooie beenkes hedde gij", in dat enge Belgisch..(no_chears)

    Dus vandaar. Nog meer dingen die afgeschaft moeten worden? Muggen en clowns staan ook al op de lijst.(wbw)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 13:53 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Ja, dat waarschijnlijk, en mijn vrienden zijn gewoon gestoord. Als er één ding echt niet mooi aan mij is, dan zijn het mijn benen wel, geloof me. En zelfs als ze mooi waren, hoef ik dat niet te horen van een enge 70-jarige dude..

    Positief denken: je trekt iédereen aan! ;D


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Positief denken: je trekt iédereen aan! ;D


    Do. Not. Want.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik stem voor! (cat)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    afschaffen:

    Nickelson/bont jassen
    blackberry's
    uggs
    wiskunde


    I'd wonder if i ever cross your mind

    rokjes zijn ook gwn vreselijk, al jaren niet meer gedraagt.

    Nu moet ik voor het kerstgala een jurk aan:S:S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik haat rokken, dus ik draag ze never nooit. Ik voel me er gewoon niet goed bij. Ik voel me zeg maar, te bloot. :/ awkward...

    Ik hou juist van rokjes, maar niet van vieze oude mannetjes. Maar clowns mogen idd wel afgeschaft worden (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Frogger schreef:
    afschaffen:

    Nickelson/bont jassen
    blackberry's
    uggs
    wiskunde

    Moonstruck schreef:
    Ik hou juist van rokjes, maar niet van vieze oude mannetjes. Maar clowns mogen idd wel afgeschaft worden (:


    comfort in c h a o s

    Ik hou van rokjes (:

    Ze zouden vertraagde bussen, onvoldoendes, calorieën, corruptie, ongesteld zijn, zeuren en huilende baby's af moeten schaffen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Ik hou van rokjes (:

    Ze zouden vertraagde bussen, onvoldoendes, calorieën, corruptie, ongesteld zijn, zeuren en huilende baby's af moeten schaffen.


    ja, ze zouden zeker ongesteldheid,onvoldoendes en calorieën moeten afschaffen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Belgisch is niet eng ;ooooo


    Birds born in a cage think flying is an illness.