• Jajaa..
    Ik heb net een topic geopend en heb daar 2 ideeën neer gezet. Het werd uiteindelyk idee 2. En dat is dus dit verhaal:
    Het gaat over een coole chick, die samen met haar BF by Pimp My Ride werkt. Coolste baan die er is natuurlyk. Dag in dag uit komen er verschillende wrakken langs die zy dan binnen een bepaalde tyd weer geheeld om moeten toveren tot een prachtauto! Op een dag komt er een busje langs. Helemaal kapot. Het is een band busje van de band ' Tokio Hotel '. Het meisje en haar Team gaan aan de slag en toveren het busje helemaal om. Maar wat gebeurt er als ze verliefd word op 1 van de bandleden van het busje?
    Ik doe uiteraard weer met verassingen. En dat zyn dus deze verassingen:
    1=pam1iris (Vriendin Andreas)
    2=LilPrincess(Vriendin Tom)
    3=TomSexx(Vriendin Georg)
    4=BiLlPrInCeSs( BF Gustav)
    5=xLovesBill (Vriendin Gustav)
    6=TOMSDICK ( Hoofdrol)
    7=KimxGeorg( BF Bill)
    8=xNIJNTJE(BF Hoofdrol+ Vriendin Alex Evans)
    9=sayXkiss(BF Hoofdrol+ Bf TH + Vriendin??? GEEN TH OF ANDREAS OF ALEX EVANS! WIE WIL JE?)
    10=LOLLIPOPx(Dochtertje Bill pas 5 jaar x])
    11=BkXxX(BF Andreas)
    ER ZIT 1 ROL BY WAARBY IK JE LEEFTYD + TEXTJE VERANDER!

    En ik wil deze info:
    Wat vindt je van het verhaal?
    Rol:
    Naam:
    Leeftyd:
    Plaatje:
    Text:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat vindt je van het verhaal? Had ik al in een ander topic gezegd, maar ik zeg het nog maar is: SUPER LEUK! (A)

    Rol: 9?

    Naam: Say

    Leeftyd: 16

    Plaatje: http://myemohairstyles.com/images/emo3.jpg

    Text:

    Hai!
    Ik ben 16 jaar geleden op de aarde beland wegens een ongeluk, namelijk een kettingbotsing van ooievaars. 2 vage persoontjes vonden mij toen en noemden mij Say. Genoeg over mijn leven? Nee? Nou dan vertel ik toch lekker verder! ;] Ik speel al 5 of 6 jaar gitaar, schrijf zelf liedjes en speel sinds kort in een bandje. Ik heb niet zo super veel vrienden omdat sommige mij niet willen vanwege mijn stijl, maar die mensen zijn mijn niet eens waard! :] De vrienden die ik heb betekenen alles voor me dus blijf van ze af! Verder skate ik vaak, en ben ik dol op muziek.
    Ik ben super eigenwijs, koppig en snel nieuwsgierig. En tegen mensen die me niet aan staan nogal brutaal, dus pas op! ;]
    Als je nog wat wil weten vraag je het maar!
    See Ya Bitch!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    YEAH :D dankje !!


    Choke on the words that were your last goodbye.

    BEKENDMAKING STAAT UR!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankje voor de rol, maar ik heb dus geen flauw idee wie ik moet kiezen vor vriendin! xD
    Jij een idee?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OEWH, dankje :D

    dnkuu


    Gilles (ll)

    Jammer geen Vriendin Georg maar wel cool bf bill

    YAAAAAAAAY!!!!!!

    IKKE DOCHTER BILL ZIJN (A)

    Jippy ik heb een rol :D Hellle Leuke zelfs :D Waneer begint je ?


    Dunno ><

    Will je laten weten,, waneer je begint met het verhaal ? [a]


    Dunno ><

    IK SUPER MIJN ROL VINDEN ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Deel 1 + 2 zyn er =D xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik ik ik springt hyper de lucht in

    Wat vindt je van het verhaal? vet goed jong !

    Rol: 3

    Naam: Annoeska

    Leeftyd: 17

    Plaatje: http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2

    Text:

    Hiiii poepies
    ik ben annoeska en 17 jaar,
    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf (A) ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.
    ik doe aan streetdance en skaten.
    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*
    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee

    (H)


    whaa bestie. gy zit in né quiz jom xO
    die moek maken xD

    xD MAKEN DAN MAAR HE xD :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ikke ga hem maken Rooseej!!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.