• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    Euh, no comment.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kweenie. Ik val niet eens binnen de catogorieën van mijn eigen eisen haha.


    SLOAN.

    Is bij iedereen verschillend, maar ik vind het wel een beetje belachelijk als je op je 12/13e al seks hebt gehad. Dan is er echt iets niet goed.


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat dat voor iedereen anders is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    - Rond je 14/15e
    - Rond je 16/17e
    - Rond je 25e
    - Ook rond je 25e
    Voor mij dan, dit is wat ik vind (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 22:18 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ontgroend: 14
    Ontmaagd: 16
    Kind krijgen: 25
    Trouwen: Ook rond de 25

    Maar wel aparte vragen :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik plak daar geen leeftijd op. :Y)
    Het is wel duidelijk als je er echt te jong voor bent.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb hier dus totaal geen verstand van
    - 14 ?
    - 17
    - Rond 30
    - Ik vind een papiertje niet belangrijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ouder dan de meeste gemiddeldes, denk ik. Behalve kinderen krijgen, dat zouden mensen eerder moeten doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gregory schreef:
    Is bij iedereen verschillend, maar ik vind het wel een beetje belachelijk als je op je 12/13e al seks hebt gehad. Dan is er echt iets niet goed.


    Ja, ik vind het wel anders in verkrachtingsgevallen... jij niet dan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een kind krijgen na de 20 pas en trouwen zodra je de juiste gevonden hebt en je er klaar voor bent of je nou 18 of 82 bent, dat maakt niets uit. Voor ontgroend worden en ontmaagd worden moet je lekker zelf bepalen :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    Een kind krijgen na de 20 pas en trouwen zodra je de juiste gevonden hebt en je er klaar voor bent of je nou 18 of 82 bent, dat maakt niets uit. Voor ontgroend worden en ontmaagd worden moet je lekker zelf bepalen :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gregory schreef:
    Is bij iedereen verschillend, maar ik vind het wel een beetje belachelijk als je op je 12/13e al seks hebt gehad. Dan is er echt iets niet goed.


    ars moriendi

    Hmm, mensen zoeken het zelf wel uit (no_chears)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ontgroend te worden.
    ehhmm, 14?
    - Ontmaagd worden.
    tjah, ik doe dat na het huwlijk.
    - Kind krijgen.
    24
    - Trouwen.
    23 ofzo?


    ik ga dus neit op die leeftijd trouwen 8D