• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    Over het algemeen

    Ontgroend te worden: 14/15
    Ontmaagd worden: 16+
    Kind krijgen: 25-35
    Trouwen: Ook zoiets.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Uhmm... Ontgroening en ontmaagding wanneer je getrouwd bent. -Oke ontgroening mss wanneer je nog verloofd bent of vriendje hebt waarmee je wil trouwen- Trouwen op een leeftijd tussen 23-26, en kinderen op je 24/25ste vind ik ideaal. YupYup, ik ben een heilig boontje. (A)

    - Ontgroend te worden. 14/15
    - Ontmaagd worden. 17/18
    - Kind krijgen. 25/26
    - Trouwen. elke leeftijd boven de 20 en verder.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    - Ontgroend te worden: Waneer je een betrouwbaar en lief vriendje hebt
    - Ontmaagd worden.na je 14de ongeveer....En dan waneer je er klaar voor bent
    - Kind krijgen: zowiezo na je 16de en dan totdat je er klaar voor bent...
    - Trouwen: Als je de ware gevonden heb


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Midna schreef:
    (...)

    Van jou ding hou ik ;d

    alleen bij kind denk ik al 20...
    Maar dat zie ik hier gewoon vaak en komt dat nogal normaal over bij mij xd
    tussen 20 & 30, dat maak ik er wel gwn van

    Haha tsja, ik zie mezelf geen kind nemen over een jaar :'D Eigenlijk zie ik mezelf uberhaupt geen kinderen krijgen, want ik vind het vervelende krengen :'] & Ja, tussen 20 en 30 is ook imo de ideale leeftijd daarvoor :]
    En trouwen.. tsja, 't huwelijk heeft voor mij nagenoeg geen waarde. So yeah..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ontgroend en ontmaagd gewoon als je zelf weet dat je er klaar voor bent, dat je vriend(in) er ook zekerweten klaar voor is en dat je een goeie relatie met diegene hebt. Kind zelfde verhaal, plus dat je een goed inkomen moet hebben en niet krap bij kas moet zitten, en denk toch wel minstens zo'n 25. Trouwen ook gewoon wanneer je er klaar voor bent, en sowieso als je vantevoren al hebt samengewoond, anders weet je ook niet hoe diegene écht is.


    Alis volat propriis.

    - Ontgroend te worden: 14+
    - Ontmaagd worden: 17+
    - Kind krijgen: 25 tot 34
    - Trouwen: ik vind dat je eerst getrouwd moet zijn voordat je een kind krijgt dus 20+


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mijn verstand en de gewoontes van mensen om mij heen spreken elkaar streng tegen. Ontgroent worden op je 8e, ontmaagd zijn op je 13e, kinderen hebben op je 19e, en trouwen op je 20e. Ik zie het zo verdomd vaak maar ik moet er zelf niet aan denken, maar dat heeft mijn eigelijke norm omlaag getrokken omdat ik het 'gewend' ben om aan te horen.

    Ik denk dan toch:
    - Ontgroend te worden. Rond de veertien, vijftien jaar.
    - Ontmaagd worden. Zeventien, achttien?
    - Kind krijgen. Zodra je weet wat verantwoordelijkheid inhoud, over het algemeen vijfentwintig, maar ik ken genoeg mensen die op hun twintigste al volwassen en rustig genoeg waren.
    - Trouwen. Tweeëntwintig lijkt me een mooie leeftijd.


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    (...)
    Haha tsja, ik zie mezelf geen kind nemen over een jaar :'D Eigenlijk zie ik mezelf uberhaupt geen kinderen krijgen, want ik vind het vervelende krengen :'] & Ja, tussen 20 en 30 is ook imo de ideale leeftijd daarvoor :]
    En trouwen.. tsja, 't huwelijk heeft voor mij nagenoeg geen waarde. So yeah..


    ghehe ksie me eigen over 3 jaar ook nog niet met een kind XD maar als iemand anders 20 is en die krijgt een kind denk ik niet van; OMG wat ben je jong O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vind het moeilijk om daar leeftijden voor op te geven, denk dat zoiets toch ligt aan de persoon zelf...

    Anyway..

    ontgroenen: 15/16
    ontmaagden: ik was zelf 16
    kinderen: uhmm.. 18
    trouwen: 25/26


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Ontgroend worden: Denk ik rond de 14 of 15.
    - Ontmaagd worden: 16+
    - Kind krijgen: Vanaf 23 tot en met 39.
    - Trouwen: Vanaf 20 ofzo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jeeezus, daar is écht geen leeftijd op te plakken. Wanneer je er klaar voor bent, kan je die dingen doen. Ja, er zijn dingen die je niet op je 10e moet doen, maar dat merk je vanzelf wel. En wat trouwen beperkt.. Het is niet meer dan een papiertje...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    14?
    18
    vanaf 25
    Begin 20


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Parachutes schreef:
    Ik vind dat dat voor iedereen anders is.

    Daar zijn niet per se leeftijden voor.


    26 - 02 - '16