• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Geen contact meer zoeken met haar. *herinnert Topic nog*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    en nu algemeen Nederlands.
    Gewoon niet terug in je leven laten.


    Ex astris, sciencia

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als iemand mijn pa zou verraden voor iets wat hij never nooit zou doen zou ik allang geen vrienden meer met zo'n wijf zijn.


    SLOAN.

    ik weet niet hoe veel jij van je vader houd, maar ik zou die "vriendin" nooit vergeven. je vader heeft in de bak gezeten door je vriendin! dat vind ik echt respectloos van haar.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    26 - 02 - '16

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)

    ^
    This. Seems pretty obvious to me. Niet dat ik zo close ben met m'n pa, maar als iemand 't in d'r achterlijke kutkop haalt familieleden van me van zo iets te beschuldigen, kunnen ze 'm krijgen ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou niet eens overwegen terug vrienden te worden met zo iemand (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een keiharde bitchslap geven en dan weglopen ;'D


    Shoganai i ne~

    Die bitch een stoot op haar gezicht geven, over zoiets lieg je niet, dan ben je gewoon een ziek persoon! Echt waar, ik kan hier zo boos om worden, ook al ken ik haar niet eens(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDay schreef:
    Geen contact meer zoeken met haar. *herinnert Topic nog*


    (Be)lieve in (you)rself

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.