• (stiekem durf ik dit niet hier neer te zetten)

    Nouuuuu ik vind dus een jongen leuk en soms lijkt het erop of hij me ook wel ziet zitten. We zijn zeg maar een soort van 'nep' getrouwd. Dat zei hij als een grap toen hij niet wist dat ik hem leuk vond. -weet hij nog steeds niet- En als we bij NL zijn tikt hij me aan en knipoogt naar me totdat ik terug knipoog. En als ik naar me kluisje loop en 'perongeluk' langs hem loop dan knipoogt hij ook weer naar me. Hij maakte grapjes over een huwelijksreis, lol.
    Toen ik voor de klas moest zingen met twee jongens, zo met z'n drietjes dus. Sloeg de ene jongen -een vriend- zijn arm over mijn schouder en maakte hij dus een grapje van 'ze is van mij hoor' en hem kennende begint hij dan zijn schattige lach te lachen. :"D

    Duss Q, wat denken jullie? Vind hij me leuk? Want naar andere meisjes doet hij niet zo. -expert in spioneren-
    Dankje als je dit gelezen hebt, want ik heb echt het gevoel dat ik me aanstel. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hahah dat je het zelf noi nog niet weet is vaag. ik zeg JAxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    Hahah dat je het zelf noi nog niet weet is vaag. ik zeg JAxD


    Eigenlijk voel ik het aan, maar ik wou een klein beetje meer zekerheid.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, ik denk dat hij je leuk vind. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ah, wat schattig. Ik denk wel dat hij je leuk vindt (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ooooooh whihi, daar word je echt blij van. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, dat herken ik wel. Ik maakte hetzelfde mee XD
    Ik weet wel zeker dat die jongen je leuk vindt (:


    26 - 02 - '16

    Jij voelt het het beste aan (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dinaggo schreef:
    Ja, ik denk dat hij je leuk vind. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Awwww, wat schattig <3
    En volgens mij ziet hij jou wel zitten, ghehe. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ga ook trouwen, drie keer! Haha, dat zeggen we bij ons ook telkens.

    Maar super leuk, volgensmij ziet ie je echt zitten! Moet je gewoon een keer zeggen zo van, 'en, zullen we als huwelijksreis naar de Bioscoop gaan?" ofzo, dan heb je meteen een date! (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    Ik ga ook trouwen, drie keer! Haha, dat zeggen we bij ons ook telkens.

    Maar super leuk, volgensmij ziet ie je echt zitten! Moet je gewoon een keer zeggen zo van, 'en, zullen we als huwelijksreis naar de Bioscoop gaan?" ofzo, dan heb je meteen een date! (krul)


    Dat heb ik wel een keer gezegd, maar hij houdt niet van Twilight en nu ben ik al geweeest. We gaan trouwens naar China waar we een baby gaan adopteren die Elisabeth gaat heten. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.