• Mijn broer zoekt op dit moment sollicitaties, maar ze vragen allemaal minimaal een paar jaar werkervaring. Op een gegeven moment raken de mensen met werkervaring toch gewoon op? (cat) jongeren die net afgestudeerd zijn krijgen zo echt weinig kans vind ik, heel slecht.


    Your make-up is terrible

    Dat klopt ook van geen kanten. Als ik jouw broer was zou ik gewoon solliciteren/een brief sturen, niet geschoten altijd mis toch?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Dat klopt ook van geen kanten. Als ik jouw broer was zou ik gewoon solliciteren/een brief sturen, niet geschoten altijd mis toch?


    Ja inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Jup, dat is altijd zo, achterlijk gedoe :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is ook belachelijk, je moet toch ergens beginnen?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Achterlijk. Maar hé, ben jij niet bereid om hem te laten helpen met wedding plannen?

    Wandering schreef:
    Dat is ook belachelijk, je moet toch ergens beginnen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Noh schreef:
    Achterlijk. Maar hé, ben jij niet bereid om hem te laten helpen met wedding plannen?


    Nee. (cat) Hij kan niets behalve dingen met computers.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee. (cat) Hij kan niets behalve dingen met computers.


    Dan laat je hem dingen online bestellen x''D

    Noh schreef:
    (...)

    Dan laat je hem dingen online bestellen x''D



    Hahahahaha. :'D


    Your make-up is terrible

    heb ik ook gehad...toen solliciteerde ik bij de mac en werd aangenomen...maar goed...ik ben ook nog niet afgestudeerd..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Circe schreef:
    heb ik ook gehad...toen solliciteerde ik bij de mac en werd aangenomen...maar goed...ik ben ook nog niet afgestudeerd..


    Maar bij de mac nemen ze nog apen aan. (joehoe) Haha nee grapje. Maar hij is 21 en moet nu toch wel een vaste baan krijgen. Anders was zijn studie ook voor niets.


    Your make-up is terrible

    Wandering schreef:
    Dat is ook belachelijk, je moet toch ergens beginnen?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hij moet maar gewoon solliciteren, denk ik. Dat zijn toch eigenlijk ook een soort standaardzinnetjes, die ze in elke sollicitatie zetten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hij moet gewoon solliciteren.
    Tegenwoordig willen ze mensen net van de uni -jaartje of 24- met 50 jaar werkervaring :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ze mogen al blij zijn dat hij wil werken. Er zijn zat genoeg jongeren die niet willen werken.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H