• Waarom of waardoor ben jij op Q gaan zitten? Hoe heb je het ontdekt?
    Ik:
    Mijn vriendin (Joyce) was foto's aan het zoeken op internet. Ik was online op msn. Het ging zo:
    (H) LOVE MY FRIENDS! (H) Joyce: Sjeel, ik moet iets bekennen... :(
    SJEEL (A): Wat?! xD
    (H) LOVE MY FRIENDS! (H) Joyce: TOM IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON LEKKERDING!!! :D:D:D:D:D
    SJEEL (A): OOOH! Joyce! :O Weet ik :) Maar Bill is lekkerder xD
    (H) LOVE MY FRIENDS! (H) Joyce: Salwel :P Ik was weer aan het zoeken op internet...
    SJEEL (A): Ennuh, je zag een leuke jongen xD
    (H) LOVE MY FRIENDS! (H) Joyce: Neej :S SERIEUS!
    SJEEL (A): Eerst bezorg je me de slappe lach en dan moet ik serieus doen?!
    (H) LOVE MY FRIENDS! (H) Joyce: IK heb een site gevonden over Tokio Hotel (dance)
    SJEEL (A): Nou stuur ff de link.
    (H) LOVE MY FRIENDS! (H) Joyce: www.quizlet.nl
    SJEEL (A): Thnx!
    Nou zo ging het dus (A) Zij vondt Tom duz een onwijs lekkerding. En ik Bill. Toen kwam ze erachter dat Tom een player was en ging ze hem haten. Ze wou ook dat ik geen fan meer werd omdat Bill, Georg en Gustav ook players zijn volgens haar. Maar zo je ziet zit ik er nog steeds. :D
    En nu zit ik er vooral op om verhalen te schrijven.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik zocht eens iets op op google en daardoor kwam ik uit bij een quizlet. Ik vond het verhaal mooi.. en heb het toen in een stuk uitgelezen en na eent ijdje heb ik toch maar een account aangemaakt en toen begon een vriendin van me te dwingen dat ik ook maar 1 quizje moest schrijven.. en nu heb ik iets van 5oo quizen ontworpen ofzo xD. Dus zo zie je maar het gaat snel als je even niet oplet :p

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    internet google n_n jajaa x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik kwam hier trouwens via Muppy geloof ik. Die dwong me :'D

    Nou, ik was gewoon ff plaatjes van ToHo aan het opzoeken toen ik nog super-into-toho-was en dan drukte ik er op 1 om hem op werkelijke grote te zien en toen ontdekte ik Q. Lang leven de plaatjes van ToHo!

    ik dankzij krullebol (emma)
    heel dankbaar ben ik haar hiervoor x'D

    eerst kwam ik eens op de site omdat een vriendin zei dat ze een quiz maakte.maar ik wist dus niet dat je hier verhalen kon maken over tokio hotel enz.later kwam ik er terug op door een andere vriendin en sindsdien zit ik er elke dag op.


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Ik zat gewoon op internet te kijken naar Th site's en toen zag ik ineens deze :3

    Ik vroeg aan Raquel [/xNIJNTJE] of ze nog een leuke site wist en toen kwam ik op deze site uit!

    ik was fto's aan 't zoeken en ik klikte op 'n fto van Bill en tada eronder kwam deze geweldige site te staan^^


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    ik heb het van mezelf gekregen

    GOOGLE x3


    MEDEGOOGLE =D

    Ik kende het al van voor Th hier de boel had "overgenomen"(niet slecht bedoeld).Ik maakte hier toen al wat Quizjes enz. en toen ging ik eff weg en toen ik terug kwam had Th alles overgenomen (:



    Jaa bij mij ook


    Take My Hand Take A Breath ...

    M aka Loveless ty pik ILY(H)
    xx.

    Ik weet niet meer goed hoe ik het heb gevonden, ik ken het al heel lang, maar ik ben door Lotte gedwongen een profiel te maken.


    blame the bully.

    ik had een foto vn tom gevonden en dan geklikt op die site, en dat was blijkbaar de uitkomst bij een quiz van quizlet


    And all the girls in the front row scream your name.