• In een kostschool in New Orleans zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel Amerika in gevaar brengen. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes: Stop op meisjes!
    - Kaya Mikaelson - Aranyhid - Psychometrie
    - Skylar Winchester - Fortis - Shape-Shifting
    - Camille Jackson - JudithSuzann - Empathie
    - Raven Hope - StoryWriterx - Supersnelheid
    - Natalie Porter - Heffron - Ontzichtbaarheid
    - Emily Crawford - Hajime - Thermokinese


    Jongens:
    - Jackson Mikaelson -Fortis - Hydrokinese
    - Elijah Hale - Aranyhid - Pyrokinese
    - Adam Brown - StoryWriterx - Telekinese
    - Maxwel Vermeer - Geleninja - Necromany
    - Isaac McCartney - Aranyhid - Cryokinese
    - Daniël Cooper - HummingBirdx - Kopieerkracht
    - Duardo Gervaso -QuerenciaBennet - Bilocatie
    - Harwell Levi -GusWaters - Microwave Protection


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    Schoolregels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je geen ander pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat je boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!


    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door HemmingsMyHero of Daggers.
    - En de allerbelangrijkste regel: Have fun!




    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 14:52 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een meisje reserveren?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mon topiek


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JudithSuzann schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Natuurlijk, weet je ook al welke kracht? (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Doe maar empathie, als dat kan natuurlijk.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Doe maar empathie, als dat kan natuurlijk.


    Het is goed, ik zal je erbij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kaya Mikaelson
    ''Cause all of my kindness is taken for weakness.''






    x Volledige naam x Kayalin Elaine Mikaelson. Al heeft ze een hekel aan deze voornaam en stelt zich altijd voor als Kaya.

    x Leeftijd x Ze is zestien jaar oud en verjaart op achttien mei.

    x Leerjaar x Ze zit in het vierde leerjaar, gezien ze eens is blijven zitten op de basisschool; zo werd ze ook later op de school aangenomen.

    x ''Being trusted is better than being loved.'' x


    x Uiterlijk x [FC: Troian Bellisario] De jongedame heeft niet een heel opvallend uiterlijk. Haar haren zijn lang en hebben een bruine kleur. Ze hebben niet zo veel slagen erin, maar hiervoor gebruikt ze zo nu en dan wat wax om het meer te krijgen. De lokken komen tot haar zij en zijn ook redelijk dik, dit geeft Kaya dik vijftien minuten om het uit te kammen. Om te zorgen dat er minder snel klitten in komen doet ze het vaak in een hoge staart of een rommelige knot. Kaya's huid heeft een licht getinte kleur van het vaak in de zon zitten. De huid is egaal want ze zorgt wel dat ze geen acne of gerstekorrels heeft. Als ze een puistje heeft verbergt ze die met make-up, want Kaya weet dat als zij die uitknijpt er een klein litteken komt. Op haar gezicht komt vaak foundation en rouge. En op haar zacht roze lippen komt vaak gewoon neutrale balsem.
    Kaya's ogen hebben een bruine kleur en dan echt bruin. De donkere kijkers dragen veel geheimen met zich mee en worden omringd door donkere wimpers. Deze maakt ze groter met mascara. En vaak ook nog wat eyeliner. Zo nu en dan draagt ze wat oogschaduw, maar het liefste niet. Lang is ze niet. 1 meter en 64 centimeter om precies te zijn. Hierdoor draagt ze zo nu en dan wel hakken zodat ook zij wat langer is. Haar kleding stijl is verschillend, maar ze doet wel altijd haar best om er goed uit te zien. Hoe slecht je je ook voelt, je moet er goed uit blijven zien. Dus ook als Kaya ziek is doet ze wat make-up op en doet ze wat aan haar haren.

    x Innerlijk x Ze is echt het type goodgirl. Het meisje is een zorgzaam iemand, die anderen op de eerste plek zet. Dag en nacht zou ze voor vrienden en familie klaar staan om ze te helpen bij hun problemen of om gewoon een luisterend oor te zijn. De jongedame beschikt over veel wijsheid en zal dus je ook advies geven. Toch spreekt ze zelf niet zo snel uit wat haar probleem is, wat nog een minpuntje is. Kaya heeft niet al te veel vertrouwen in anderen en dit krijg je ook niet snel. Wanneer je het breekt zou het zomaar jaren kunnen duren voor je het terug krijgt, of je moet heel erg veel voor haar betekenen. Dit is ook een min puntje. Verder is er ook nog dat ze wat naïef is. Wanneer ze niet door heeft dat iemand van alles tegen haar liegt en wel haar vertrouwen heeft, wordt Kaya eigenlijk gebruikt. En hierna heeft zij pijn en voelt ze alsof zij niet al te slim is omdat ze het niet zag. Je kunt haar gevoelens erg snel kwetsen en hierdoor moet je voorzichtig met haar omgaan.
    Wanneer je Kaya net ontmoet is ze een verlegen en stil meisje, wat sommigen schattig noemen. Veel woorden verlaten haar mond niet en ze houdt zich dan meer op de achtergrond. Dit kan wel eventjes een tijdje doorgaan, want ze voelt zich pas echt op gemak als er iemand bij is om wie ze geeft en wie ze vertrouwt. Wanneer zij praat merk je dat ze een aardig en vrolijk iemand is. Ondanks dit alles komt Kaya wel voor zichzelf op en kan zich prima redden in paniekerige situaties.
    Ze wordt redelijk snel jaloers en heeft moeite om hier mee te dealen. Ook wordt Kaya nogal snel boos. Enkel bij de genen om wie zij geeft is haar lontje langer, maar bij anderen niet. Als zij je niet mag kan ze nog al een bitch zijn en als jij dan over haar roddelt; doet zij dit over jou. Dit deel past niet in het good girl plaatje, maar het is een waarheids verhaal. Kaya is een vrolijk en druk iemand met wie je wel grappen uit kunt halen, zolang anderen er geen pijn mee krijgen.

    x Kracht x Psychometrie. Bij aanraking kan ze de geschiedenis van iets of iemand zien. En soms zorgt dit voor beelden die ze niet meer uit haar hoofd krijgt. Ze is eigenlijk bang voor haar gave, want ze wil de dingen die zij ziet niet zien.

    x Keuzevakken x Kaya heeft gekozen voor zelfverdediging, drama en muziek. Sporten, zingen en toneelspelen vindt ze heerlijk om te doen.

    x Extra x x

    x ''The past is in the past.'' x

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 16:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje met Mind Control?


    -

    Elijah Hale
    ''I don't like people and sarcasm is my only defence..''
    `



    x Volledige naam x Elliot-Jonathan Hale. Hij haat enkel de naam Elliot en Jonathan, waardoor hij ze gecombineerd heeft en daardoor heet hij Elijah nu. Naar zijn echte naam luistert hij dan ook niet.

    x Leeftijd x Hij is achttien jaar oud en verjaart op 24 december.

    x Leerjaar x Het zesde leerjaar.

    x Uiterlijk x [FC: Dylan O'Brien] Elijah is nog wel redelijk kort met zijn 1 meter 74. Hiermee maakt hij ook een niet echt een sterke indruk op sommigen. Zijn huis is lichtelijk verkleurd, en verkleurd best wel snel. Hierdoor heeft hij in de zomer nog een wat donker tintje dan dat hij nu eigenlijk al heeft. Al hij in de winter lichter lijkt dan hij eigenlijk is.
    Elijahs haren staan meestal in een kuif en hebben een bruine kleur. Als hij weinig tijd heeft haalt hij er enkel een hand door, maar anders doet hij het wel even beter met gel. Zijn ogen hebben een bruine kleur. Deze kijkers zijn niet zo goed en hierdoor draagt Elijah zo nu en dan een bril.
    Over het algemeen draagt hij simpele kleding waar hij zich goed in voelt.

    x Innerlijk x ls er iemand zwaar sarcastisch kan zijn dan is het Elijah wel. Want meestal bedoeld hij iets sarcastisch en dit waarderen sommige mensen niet. Echter maakt hem dit niet veel uit, gezien hij gewoon zo is. Hij kan nog redelijk snel boos worden, al dit bij vrienden en familie wat langer duurt. Zijn geduld raakt echter nooit op, en hij vindt dit ergens in combinatie met zijn korte lontje redelijk raar. Maar hij blijft daar niet lang over nadenken. Elijah is iemand die niet snel zijn vrienden zal verraden en trouw aan ze blijft. Hij zou er altijd voor ze zijn en hun helpen met problemen. En wanneer jij zijn vrienden wat aandoet, kun je je wel bergen.
    Zelf blijft hij niet stil staan bij gebeurtenissen maar gaat gewoon door met het leven zoals hij het wil hebben. Hij is doelbereikend, en wanneer dit niet lukt is het tijd verspilling. Arrogantie heeft Elijah ook wel, gezien zijn trots redelijk hoog ligt.
    Over het algemeen is hij een vrolijk iemand die zo nu en dan in eens druk kan zijn. Maar meestal is hij een rustig persoon die kalm blijft in de situaties waar anderen juist in paniek raken. Gevoelens tonen kent hij niet, tenminste pijn en verdriet. Dit houdt hij voor zich.

    x Kracht x Pyrokinese. Dit houdt in dat hij vuur kan besturen. Deze kracht past perfect bij hem gezien zijn korte lontje. Het probleem is wel dat hij zelf wat brandwonden door dit heeft.

    x Keuzevakken x Zelfverdediging en muziek. Elijah is een goede drummer en ook een goede gitarist.

    x Extra x -

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 10:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje met supersnelheid en jongen met telekinese reserveren?


    We all just wanna be somebody

    Ingrid! Lol, mijn nichtje doet mee xd

    En is goed, ik zal alle reservaties er morgenochtend bij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een meisje reserveren? Ik kijk nog even wat voor kracht ik neem.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    And again, niet meer dan 2/3 jongens..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    And again, niet meer dan 2/3 jongens..


    Het spijt me, maar ik heb de laatste tijd enkel jongens gespeeld en had even zin in iets anders. Als dit echt een groot probleem is, kan ik ook wel een jongen nemen hoor... c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Het spijt me, maar ik heb de laatste tijd enkel jongens gespeeld en had even zin in iets anders. Als dit echt een groot probleem is, kan ik ook wel een jongen nemen hoor... c:


    T is niet erg, alleen bij iedere rpg zo.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    T is niet erg, alleen bij iedere rpg zo.


    Ja klopt, daarom ben ik ook begonnen met jongens spelen. Jij bent Noa toch?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman