• Er wordt bij ons in de buurt al best veel vuurwerk afgestoken. Nu is dat mij persoonlijk niet tot last. Maar onze hond is doodsbang voor vuurwerk.
    Ik doe in de avond vaak nog even boodschappen met de hond en als er dan vuurwerk wordt afgestoken is ze gelijk doodsbang, ze begint helemaal te trillen en te trekken, echt zielig.
    Wordt er bij jullie ook al vuurwerk afgestoken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn hond en vuurwerk, een geweldige combinatie. Hij gaat zitten en je krijgt hem niet meer mee naar huis. Hij vindt dat zo geweldig mooi. En als ik schrik van een knal kijkt hij me aan alsof een of ander mongool ben. Helaas voor hem zijn ze hier nog niet zo druk met vuurwerk (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sock schreef:
    Nee, gelukkig niet. Ik haat, met nadruk op haat, vuurwerk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Omdat mijn dorp awesome is? Zeg maar wat je denkt, haha, ik ben nieuwsgierig.

    Poppel :"D


    Let it come and let it be

    Weet niet. Vast wel.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Poppel :"D


    Nee, niet Poppel. Dat is België, haha. Het ligt wel daar in de buurt, alleen nog net in Nederland. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Nee, niet Poppel. Dat is België, haha. Het ligt wel daar in de buurt, alleen nog net in Nederland. (:

    Jammer :'D


    Let it come and let it be

    Heel af en toe, dus ongeveer één à twee keer per maand? Naarmate 31 december nadert, wordt het meer.
    Maar als je in bed lig en je wordt wakker van zo'n klap is dat best irritant.
    (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Jammer :'D


    Haha, ja. Ik ken wel mensen die daar woonden, maar zij zijn nu verhuisd. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het wordt hier al een beetje afgestoken.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~