• Hey mensen!
    Ik speel al best wel lang piano, en ik ben weer op zoek naar wat leuke liedjes/stukken
    Het mogen popliedjes zijn, maar ook moderne stukken zoals die van Yiruma of Einaudi
    Ook klassiek mag of iets totaal anders. En filmmuziek is awesome dus die zijn ook welkom
    Oh en is er iemand die trouwens een goede site weet wat je goed bladmuziek kan downloaden?
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede site maar de meeste kosten geld en dat heb ik er niet voor over en
    youtube tutorials zijn opzich wel leuk, maar daar gaat het vaak of veel te snel, of er staat maar de helft van een liedje op, of te langzaam.

    Dus gooi al je ideeën hier!


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik haal de meeste van mijn partituren ofwel van mijn zangleraar, ofwel van scribd.com ^^
    De meeste nummers die ik ken, zijn wel met zang, dus ik weet niet of je daar iets mee bent?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Toen ik piano ging oefenen deed ik Eminem-Lose yourself (:

    Zangnummers mogen, ik vind het ook wel leuk om er bij te zingen, maar het hoeft niet perse. Gewoon moderne stukken zijn ook mooi :]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ikzelf focus eerder op liedjes van anime en gebruik dan 6 van de 10 keer de bladmuziek van Animenz. de andere 3 keer is het 1 keer andere bladmuziek bij een andere transscriber of ik doe het bij gehoor. En anders haal ik mijn muziek af van sheethost. Maar dan eindig je ook bij anime.
    Momenteel ben ik bezig met Fubuki & Fuuki Iinchou maar beide zijn hoog tempo. Het enige langzame lied dat ik momenteel aan het leren ben is Hikaru Nara en dat gaat bij het refrein ook aardig omhoog. :'D Maar als je een goede techniek heb en je kan op tempo spelen. Misschien is het wat voor je? En anders;
    Disney liedjes, the entertainer -maar die ken je hoogst waarschijnlijk al- bohemian garden, of fancy -letterlijk 4 noten-, En anders Swanee River boogie woogie. maar dat is ook een hoog tempo. Sorry, maar als je niet houdt of een hoog tempo kan moet je niet bij mij aankloppen voor piano advies. :"D

    Ow, Lacie! Lacie! Dan wel Eliots version maar oké. Dat is mijn favoriete stuk. Ik hou er zo erg van :'D De octaven in het lied *^* Ow halleluja. Please. Doe Lacie -Eliots versie- :'D Die is zo mooi. Als ik maar 1 lied mocht blijven spelen voor mijn hele leven dan ga ik Lacie spelen. Het is echt mijn favoriete stuk. ;'D

    .


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahah dankje wel!
    Ik ga wel even kijken of ik er wat leuks tussen vind :]
    En ik speel ook wel stukken op hoog tempo dus dat is geen probleem haha


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik ben op dit moment zelf bezig met Stay with me van Sam Smith, erg leuk om te doen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paradise van Coldplay!

    Heeft al jaren op mijn "to play" lijstje gestaan, maar was altijd veel te moeilijk, maar nu lukt het aardig :D

    Uh, ik gebruik eigenlijk nooit bladmuziek. Ik zoek altijd akkoorden op :') want de meeste bladmuziek kan ik toch niet lezen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb zelf heel wat bladmuziek. Ik wil die als ik tijd heb wel eens oplijsten en degenen doorsturen die je interessant vindt?
    Oh en pianolicious als site ^^

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 23:48 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik leerde piano spelen via onlinepianist.com
    Daar staan ook heel been genres en erg veel nummer.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Esca schreef:
    Ik heb zelf heel wat bladmuziek. Ik wil die als ik tijd heb wel eens oplijsten en degenen doorsturen die je interessant vindt?
    Oh en pianolicious als site ^^


    Paradise & Stay with me zijn inderdaad gaaf! Ik ga die zeker proberen!
    En thanks voor de sites allemaal!
    Ik ga zeker even een kijkje nemen!


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss