• You raise me up, so I can stand on mountains
    You raise me up, to walk on stormy seas
    I am strong, when I am on your shoulders
    You raise me up: To more than I can be
    Honeys, I love you (bloos)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 12:33 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    JACKWLLS schreef:
    Dus ik ging naar een fuif van mijn juegdbeweging en ik moest dus naar h et wc dus ging ik, wat logish is natuurlijk maar toen ik terug wilde ,kreeg ik de deur niet meer open dus zat ik daar bijna een kwartier en dan moesten ze die baas gaan halen om de deur open te doen en zatten ze heel de tijd te roepen dat ik aan het slotje moest draaien en niet aan de klink maar dat deet ik helemaal niet. Dus ik begon te lachen en toen kreeg ik tranen vna het lachen en dacht iedereen dat ik huilde maar ja dat was heel genant en mijn leiding vond het zo grappig dat ze me trakteerde xd
    HAHAHAHAHAHAHAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    JOELLA <3333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    JACKWLLS schreef:
    Dus ik ging naar een fuif van mijn juegdbeweging en ik moest dus naar h et wc dus ging ik, wat logish is natuurlijk maar toen ik terug wilde ,kreeg ik de deur niet meer open dus zat ik daar bijna een kwartier en dan moesten ze die baas gaan halen om de deur open te doen en zatten ze heel de tijd te roepen dat ik aan het slotje moest draaien en niet aan de klink maar dat deet ik helemaal niet. Dus ik begon te lachen en toen kreeg ik tranen vna het lachen en dacht iedereen dat ik huilde maar ja dat was heel genant en mijn leiding vond het zo grappig dat ze me trakteerde xd
    HAHAHA, daarom moet je altijd met z'n tweeën naar de wc *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    JOËLLAAAAAAAAAAAAAAAA <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    JACKWLLS schreef:
    Dus ik ging naar een fuif van mijn juegdbeweging en ik moest dus naar h et wc dus ging ik, wat logish is natuurlijk maar toen ik terug wilde ,kreeg ik de deur niet meer open dus zat ik daar bijna een kwartier en dan moesten ze die baas gaan halen om de deur open te doen en zatten ze heel de tijd te roepen dat ik aan het slotje moest draaien en niet aan de klink maar dat deet ik helemaal niet. Dus ik begon te lachen en toen kreeg ik tranen vna het lachen en dacht iedereen dat ik huilde maar ja dat was heel genant en mijn leiding vond het zo grappig dat ze me trakteerde xd

    HAHAHHAHAHAH, ik heb ook ooit een keer opgesloten gezeten toen ik nog op atletiek zat, en toen moest ik over het hokje heen klimmen, omdat bleek dat het slot was afgebroken ofzoiets :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JOELLAAAAAAAAAAAAAAA <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JOELLAA<333


    What's so bad about being different?

    Dag Dochtertje ! <33333.


    i'm broken, do you hear me.

    Wimbledon schreef:
    (...)Die van Niall zijn schattiger, maar ik vind Niall al de schattigste van hen, maar Zayn het mooist (wbw)

    Niall is het schattigst, Niall is het knapst, Niall zingt het mooist, moet ik nog verder gaan? x'D
    Maar Zayn, Louis, Liam en Harry zijn ook schattig, knap, zingen goed, but i still ship Niall.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wimbledon schreef:
    (...)HAHAHA, daarom moet je altijd met z'n tweeën naar de wc *O*


    Jaa er was een vriendin bij en hahaha die smste me wat die allemaal zeiden want die dachten dat ik dat niet hoorde x'D


    i'm broken, do you hear me.

    ik heb ook een keer opgesloten gezeten in een WC, we waren ergens in Overijssel en ik moest naar de WC en ik was 9 ofzo, en mijn ouders dachten al waar blijft Sanne, hahah (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    JACKWLLS schreef:
    (...)

    Jaa er was een vriendin bij en hahaha die smste me wat die allemaal zeiden want die dachten dat ik dat niet hoorde x'D
    HAHAHAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ''Who has a girlfriend then?'' Zayn: ''I have four boyfriends, does that count?''
    Hij is gewoon te verlegen om te zeggen dat hij mij heeft
    (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    OKAY ik ga weer verde met Chelsea haar one shot


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    (...)
    Niall is het schattigst, Niall is het knapst, Niall zingt het mooist, moet ik nog verder gaan? x'D
    Maar Zayn, Louis, Liam en Harry zijn ook schattig, knap, zingen goed, but i still ship Niall.
    Nee, want jij liegt (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John