• You raise me up, so I can stand on mountains
    You raise me up, to walk on stormy seas
    I am strong, when I am on your shoulders
    You raise me up: To more than I can be
    Honeys, I love you (bloos)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 12:33 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    (...)Nee, want jij liegt (joehoe)

    Nope, ik geef alleen mijn mening :'D
    Het is toch juist goed dat iedereen een andere favoriet heeft, anders heeft straks iedereen ruzie ;d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JACKWLLS schreef:
    Dus ik ging naar een fuif van mijn juegdbeweging en ik moest dus naar h et wc dus ging ik, wat logish is natuurlijk maar toen ik terug wilde ,kreeg ik de deur niet meer open dus zat ik daar bijna een kwartier en dan moesten ze die baas gaan halen om de deur open te doen en zatten ze heel de tijd te roepen dat ik aan het slotje moest draaien en niet aan de klink maar dat deet ik helemaal niet. Dus ik begon te lachen en toen kreeg ik tranen vna het lachen en dacht iedereen dat ik huilde maar ja dat was heel genant en mijn leiding vond het zo grappig dat ze me trakteerde xd


    haha muts (:

    JOELLAAAAA<3333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Sykes schreef:
    (...)
    Nope, ik geef alleen mijn mening :'D
    Het is toch juist goed dat iedereen een andere favoriet heeft, anders heeft straks iedereen ruzie ;d
    Dat was ook een grapje hoor (bloos)
    En ja, dat is zeker zo :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Aarg, mijn vader zit in de kamer naast me zo'n fruitmachine spelletje op de comupter te spelen en nu hoor ik de hele tijd van die irritante geluidjes als je bonussen hebt of als dat dingt draait :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wimbledon schreef:
    (...)Dat was ook een grapje hoor (bloos)
    En ja, dat is zeker zo :Y)

    weet ik (flower)
    VREDE? :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Aarg, mijn vader zit in de kamer naast me zo'n fruitmachine spelletje op de comupter te spelen en nu hoor ik de hele tijd van die irritante geluidjes als je bonussen hebt of als dat dingt draait :'D
    HAHAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    WHOES 29abo;s (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Sykes schreef:
    (...)
    weet ik (flower)
    VREDE? :'D
    PINKIEZWEEEEEEER *pinkt* (pirate)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat kan Niall eens allemaal gaan doen in mijn story?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ow heeft er iemand een tekst/songtekst dat over de dood gaat?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Niallator schreef:
    Wat kan Niall eens allemaal gaan doen in mijn story?


    bij zijn nichtje op bezoek gaan(nerd)
    ahahahaa


    What's so bad about being different?

    Wimbledon schreef:
    (...)PINKIEZWEEEEEEER *pinkt* (pirate)

    HAHAHAHHAHA, *Haakt pink in die van Elena (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Niallator schreef:
    Wat kan Niall eens allemaal gaan doen in mijn story?

    Naar de vriendin van louis gaan :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    HAHAHAHHAHA, *Haakt pink in die van Elena (:
    SWAAAAAAG *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    OneThing schreef:
    ow heeft er iemand een tekst/songtekst dat over de dood gaat?

    Eehm, misschien kan je de songtekst van Brief aan jou ofzoeken,
    dat gaat toch over iemand die dood is.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!