• Om eerlijk te zijn ben ik nooit echt iemand geweest die snel onzeker werd over zichzelf, altijd even zelfverzekerd als altijd maar nu voel ik me steeds onzeker. Nou, moi is in love dus nu denk ik de hele tijd van 'zou hij me knap vinden?' of 'hij is te knap voor me'.
    En dan heb ik weer zo'n stemming van 'Fuck it, I'm perfect the way I'm.' En een seconde daarna 'wie belazer ik?'

    Heeft iemand dit ook?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    Ik (cat)


    I'm not loneeeeeeeeeeely! Jeaaaaaajh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is normaal..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja! Maar ik denk dat de meesten dat wel hebben! (A)

    Cup schreef:
    Ik (cat)

    -steekt hand op-
    Hoewel ik heb besloten dat als ik niet goed genoeg ben voor hen, their loss, maar soms krijg je inderdaad van die gedachten. Wat mij altijd bang maakt, is de mogelijkheid dat ik echt een fantastische gast ontmoet en dat hij verliefd is op iemand veel mooier en leuker dan mij ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou je raar vinden als je hier geen last van had, haha.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cup schreef:
    Ik (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Dat lijkt me heel normaal, ja.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Another one here.
    Dat is heel normaal, iedereen heeft dat wel eens een keer
    .


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Jullie maken me hier blij mee! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MissSharp schreef:
    Dat is normaal..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja, had ik ook. Een vriend probeerde me aan iemand te koppelen die wij beiden kenden, maar ik dacht dat hij nooit zo iemand als ik leuk zou kunnen vinden. Naja, tegen de tijd dat toegaf en zei: nah, vooruit dan maar, probeer 't maar te doen, had ie een vriendin en kwam ik erachter dat zijn leefstijl niks voor mij was.

    En nu durf ik niet echt meer verliefd te worden op iemand, bang om keer op keer teleurgesteld te worden. En dat ben ik nogal zat nu. So yeah. Geen last van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo moet je niet denken. Je bent echt geweldig meid. Als je even je hartje wilt luchten mag je altijd een PB sturen. Dit is herkenbaar.


    We accept the love we think we deserve.

    Dat gevoel herken ik, ontzettend goed. En sommige jongens voeden dat gevoel, maar anderen spreken dat tegen door je te laten inzien dat je wél knap bent en bij hem past. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.