• Om 19:00 uur zat ik namelijk in de stoel om een tatoeage te laten zetten op mijn arm!
    Als naar heb ik het zeker niet ervaren, maar het was ook niet het leukste, natuurlijk, haha! De tattoo is geplaatst op een plek waar ik al vrij snel zeer zeker over was en dit is de buitenkant van mijn arm. Toen ze begon dacht ik van; 'Het valt wel mee', maar op een gegeven moment kwam ze op de plek onder het botje bij je pols en toen zei ik letterlijk; 'Joh, het lijkt wel of je in mijn bot aan het boren bent.' Fact is dat ze er ruim een centimeter onder zat, haha! Maar voor de rest viel het reuze, maar dan ook reuze mee. De vrouw die de tattoo zette is ook erg vriendelijk en ik ga zeker nog eens terug voor mijn andere idee c: Ik heb er zo'n 20 minuutjes voor gezeten.
    De tekst die ik op deze plek heb laten zetten komt uit de serie The 100 en de vertaling is 'get knocked down, get back up'. Ik zie jullie nieuwsgierige koppies nu wel voor mij, dus zal ik het maar even laten zien?


    Allereerst het voorbeeld:


    En dan nu *tromgeroffel*




    Ik ben echt súper blij met het resultaat en had nooit verwacht dat het zo mooi zou worden, mijn god :3

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 20:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaaf! Ik vind 'm echt onwijs nice! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vet! ^^

    I laughed toen ik je eerste resultaat opende x)

    Mooie tattoo!


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    I laughed toen ik je eerste resultaat opende x)

    Mooie tattoo!

    Daar deed ik het voor, hehe! ^^

    Thanks, ik ben er echt heel blij mee, hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    Gaaf! Ik vind 'm echt onwijs nice! :3


    Bedankt ^^
    Echt, het valt reuze mee, maar sommige punten zijn gewoon kut.

    Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze al aan het begin was (ze begon bij Nodotaim) en toen vroeg ik zo; "Waar ben je nu? Ben je zo snel klaar?" Waarop haar antwoord was: "Ik ben bij de D."
    "Zo snel?!"
    "Van Nodotaim."
    "Ohh...." ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Daar deed ik het voor, hehe! ^^

    Thanks, ik ben er echt heel blij mee, hihi


    De betekenis is ook prachtig! Ik wil ook een tattoo. Toen ik mijn eerste had gezet dacht ik ook gelijk van ik wil nog een x)


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    De betekenis is ook prachtig! Ik wil ook een tattoo. Toen ik mijn eerste had gezet dacht ik ook gelijk van ik wil nog een x)


    Precies dit!
    Het viel echt reuze mee xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Precies dit!
    Het viel echt reuze mee xd


    Dat had ik ook. Ik vond 't niet eens voelen als pijn, meer van 'beetje vervelend'


    26 - 02 - '16

    Echt super!


    16 - 09 - '17

    Windigo schreef:
    (...)

    Bedankt ^^
    Echt, het valt reuze mee, maar sommige punten zijn gewoon kut.

    Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze al aan het begin was (ze begon bij Nodotaim) en toen vroeg ik zo; "Waar ben je nu? Ben je zo snel klaar?" Waarop haar antwoord was: "Ik ben bij de D."
    "Zo snel?!"
    "Van Nodotaim."
    "Ohh...." ;'D



    Hahaha genius x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoosung schreef:
    (...)

    Dat had ik ook. Ik vond 't niet eens voelen als pijn, meer van 'beetje vervelend'

    Jij had je bovenarm hé? Nou, het begin voelde wat zeurend, alsof de kat aan het melken was, maar de pols was wel even kut xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht meteen aan domino day for some reason HAHA

    Waauw, ik vind hem echt super tof!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ik dacht meteen aan domino day for some reason HAHA

    Waauw, ik vind hem echt super tof!

    Dat moet weer op tv komen, omg!

    Thanks ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Jij had je bovenarm hé? Nou, het begin voelde wat zeurend, alsof de kat aan het melken was, maar de pols was wel even kut xd


    Yup. Ik vond 't meer een licht schaafplek/brandwond gevoel en het jeukte x)


    26 - 02 - '16

    Wauw! Hij is echt super geworden!


    — Inner peace, it's hard to find. —