• Happily Ever After
    Er was eens een land waar alle sprookjesfiguren in vrede leefden, met hun eigen happy endings. Tot er op een dag een vloek kwam door een anonieme schurk en ze terechtkwamen in onze wereld, in het dorpje Enchantown. Terwijl ze vroeger met rozengeur en maneschijn leefden moeten ze nu het echte leven zien te overleven. Sommigen doen hun best om terug te keren naar hun eigen wereld maar nu iedereen - ook de slechteriken - samen moet leven met elkaar komt er ook wat drama aan te pas. Bijvoorbeeld, wat gebeurd er wanneer Sneeuwwitje met Doornroosje's Prins Phillip gaat lopen? Wat als Alladin en Peter Pan beste vrienden worden en ze alles op stelten zetten? En het ergste, wat gaan de schurken doen?

    Het plot is lichtjes gebaseerd op de serie Once Upon A Time, alhoewel de personages hier wel weten wat er gebeurd is met hen.
    Je kan kiezen welk sprookjesfiguur/personage uit een animatiefilm je neemt. En een dier kan ook een mens geworden zijn.

    Lijstje:
    Naam:
    Gebaseerd op:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Regels:
    - Spreekt voor zichzelf dat er maar één personage op hetzelfde sprookjesfiguur gebaseerd kan zijn.
    - Geen oneliners, probeer goede teksten te schrijven.
    - Niet één keer meedoen en het dan laten vallen.

    Rollen:
    - Roanne Hollow (Roodkapje)
    - Cole Halliwel (Alladin)
    - Meck Cucíng (De Gelaarsde Kat)
    - Alice Milyana (Alice in Wonderland)
    - Madeline Prastice (Rapunzel)
    - Jackie (Sneeuwwitje)
    - Dana (Doornroosje)
    - Arya Debris (Peter Pan)
    - Cochard van Canto (Mad Hatter)
    - Hal Benson (Belle en het Beest)
    - Jody Collins (Heks van Hansje & Grietje)
    - Eric Anderson (Eric van The Little Mermaid)
    - Ariel (The Little Mermaid)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 23:28 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Naam: Roanne Hollow
    Gebaseerd op: Roodkapje
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:

    Halflang bruin haar, niet zo groot, groene ogen, en overal waar ze komt draagt ze een rode cape
    Karakter: Eigenwijs, onafhankelijk en behulpzaam kenmerken Roanne, ze doet alles wat ze wil wanneer ze dat wil. Ze is voor niemand bang en ontzettend dapper

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:27 ]

    Kan ik een vrouwelijke rol aanmaken op basis van een mannelijk sprookjesfiguur?
    If yes, I claim Peter Pan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam: Cole halliwel
    Gebaseerd op: aladin
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Karakter: Hij is iemand die van plezier houdt. Maar hij weet wanneer hij serieus moet zijn en doet het dan ook. Hij kan wel met veele mensen opschieten maar is soms wat koppig en laat ook wel zeggen als het hem niet zint.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:28 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Kun je voor mi de gelaarsde kat reserveren?
    Ga ik nu een foto zoeken ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: Meck Kucíng
    Gebaseerd op: De gelaarsde kat.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Meck heeft oranje haar dat in de felle zon net goud lijkt. Hij heeft Groene ogen die veel weg hebben van katachtige ogen. Hij draagt meestal simpele kleding en heeft altijd zijn zwaard bij zich.
    Karakter: Meck is schuw maar heel snel op zijn teentjes getrapt. Als je zijn vertrouwen wint kan hij heel klef worden. Meck moet altijd zijn zin krijgen, zo niet? Dan heb je een probleem.
    Extra: Hij is erg behendig in klimmen en springen. Hij kan super goed zwaard vechten.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:40 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ah, dit is vet bedacht :'D
    Ik zou Rapunzel wel willen, maar ik weet niet of ik vanavond de tijd heb om een personage te maken, dus anders komt 'ie morgen :3

    Geweldig! Jullie staan erbij (:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik kan nou echt niet beslissen of ik mee wil doen of niet, want ik heb nog nooit een RPG op Q gedaan dus ik weet niet hoe ze 't precies hier doen en de Q RPG's gaan altijd zo snel =( Maar goed, ik neem even een abo want ik moet nog over een personage nadenken, hehe (dit betekent dus dat ik denk ik meedoe). En btw, pretty picture bovenaan met de titel, zelf gemaakt?


    “Love is a contradiction.”

    Naam: Madeline Prastice
    Gebaseerd op: Rapunzel (Tangled)
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: (Foto komt vanavond) ze heeft blond lang haar met natuurlijke bruine highlights. Haar ogen zijn vrij groot. En hebben lange wimpers. haar irissen zijn diepblauwen en ze heeft een vrij blanke huid. Ze is niet echt groot 1.69, maar ook niet klein. Ze heeft best veel eeld op haar voeten, omdat ze het liefst geen schoenen of sokken draagt. Ze draagt graag jurkjes in welke kleur dan ook. Haar haar zit meestal in een vlecht.
    Karakter: Ze is erg vrijgevig en vraagt niet snel hulp. Daar is ze te trots voor. Madeline dekt altijd zo: Een dag niet geschilderd is een dag niet geleefd. Madeline houd van schilderen ze doet het elke dag weer. Ze is ook een echt natuurtalent. Ze hunkerd ook vaak naar avontuur, maar ze is ook snel schrikachtig. Ze wordt vrij snel bang, maar probeerd zich altijd rechtop te houden. Ze blijft mensen verbazen hoe optimischtisch ze wel niet is per dag. Ze breekt niet graag een hart of een vriendschap, maar als het moet en ze niet anders kan moet het wel. Als ze iets wilt dan moet ze het ook doen. Ze heeft heel veel wilskracht. Als ze iets moet doen voor haar droom dan doet ze het ook.
    Extra: het is haar droom om in de mensen wereld een schilder atelier te maken en haar schilderijen te verkopen aan mensen.

    [Sorry Vluuv, maar Rapunzel is mijn lievelings Disney figuur. Ik hoop dat je me vergeeft...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil wel, maar ik kan geen foto's opzoeken op mijn telefoon. Anders wil ik doornroosje zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik wil wel, maar ik kan geen foto's opzoeken op mijn telefoon. Anders wil ik doornroosje zijn.
    ik heb toch ook geen foto? Die zet je er gewoon later op net als mij maak die rol aan ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) ik heb toch ook geen foto? Die zet je er gewoon later op net als mij maak die rol aan ;)


    Een probleem, ik ben mijn laptop voor een maand kwijt ofzo dus die foto komt er nooit.

    Nouja, zet mij er bij al Dana aka Doornroosje. De rol komt later aangezien ik nu in de klas zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Jackie.
    Gebaseerd op: Sneeuwwitje.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk: Ongeveer zo'n gezicht, volle lippen, Jackie is ook erg slank. Ze is beeldschoon, net als Sneeuwwitje.
    Karakter:
    Jackie is heel lief en zorgzaam, maar nog steeds bang dat er ergens iets op haar loert. Ze is achterdochtig, maar geniet wel enorm van het leven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naam: Arya Rana Debris
    Gebaseerd op: Peter Pan
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Arya heeft rode haren en groene ogen. Ze is slank gebouwd maar niet al te groot en heeft een guitige lach. Ze draagt enkel fleurige jurkjes en draagt het liefst haar haar los.
    Karakter: Arya is heel speels en vriendelijk. Ze probeert steeds het kind in zich naar boven te halen en bekijkt alles van de positieve kant. Ze droomt vaak weg en houdt van avonturenverhalen schrijven.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Uhm... Ik wil Alice van Alice in Wonderland reserveren :D.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 15:30 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.