• Happily Ever After
    Er was eens een land waar alle sprookjesfiguren in vrede leefden, met hun eigen happy endings. Tot er op een dag een vloek kwam door een anonieme schurk en ze terechtkwamen in onze wereld, in het dorpje Enchantown. Terwijl ze vroeger met rozengeur en maneschijn leefden moeten ze nu het echte leven zien te overleven. Sommigen doen hun best om terug te keren naar hun eigen wereld maar nu iedereen - ook de slechteriken - samen moet leven met elkaar komt er ook wat drama aan te pas. Bijvoorbeeld, wat gebeurd er wanneer Sneeuwwitje met Doornroosje's Prins Phillip gaat lopen? Wat als Alladin en Peter Pan beste vrienden worden en ze alles op stelten zetten? En het ergste, wat gaan de schurken doen?

    Het plot is lichtjes gebaseerd op de serie Once Upon A Time, alhoewel de personages hier wel weten wat er gebeurd is met hen.
    Je kan kiezen welk sprookjesfiguur/personage uit een animatiefilm je neemt. En een dier kan ook een mens geworden zijn.

    Lijstje:
    Naam:
    Gebaseerd op:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Regels:
    - Spreekt voor zichzelf dat er maar één personage op hetzelfde sprookjesfiguur gebaseerd kan zijn.
    - Geen oneliners, probeer goede teksten te schrijven.
    - Niet één keer meedoen en het dan laten vallen.

    Rollen:
    - Roanne Hollow (Roodkapje)
    - Cole Halliwel (Alladin)
    - Meck Cucíng (De Gelaarsde Kat)
    - Alice Milyana (Alice in Wonderland)
    - Madeline Prastice (Rapunzel)
    - Jackie (Sneeuwwitje)
    - Dana (Doornroosje)
    - Arya Debris (Peter Pan)
    - Cochard van Canto (Mad Hatter)
    - Hal Benson (Belle en het Beest)
    - Jody Collins (Heks van Hansje & Grietje)
    - Eric Anderson (Eric van The Little Mermaid)
    - Ariel (The Little Mermaid)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 23:28 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Naam: Alice Milyana. [El-lis Mil-ie-a-na.]
    Gebaseerd op: Alice, van Alice in Wonderland.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk: Gewoon:


    Met vlecht:


    Karakter: Alice is een lief, aardig en verlegen meisje. Ze is zorgzaam en behulpzaam, en wil altijd haar eigen mening geven. Ze kan goed vrienden maken, en is dan ook bevriend met veel mensen. Ze kan ook altijd best wel hyper zijn, en danst bijna als ze loopt.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 12:07 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik reserveer de Mad Hatter.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh, nu moet ik even kijken welk sprookjes figuur ik dan wil doen.. Sobsobsob :c

    Ik vind het idee van deze RPG trouwens echt superstoer ^-^
    En ik ben benieuwd naar de Mad Hatter :3

    Ik heb Jackie ingevuld?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Ik heb Jackie ingevuld?

    Oh sorry, ik had erover gekeken ;x Je staat erbij nu.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Wanneer beginnen weee?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik reserveer even de rol van het Beest (van Belle en het Beest), en ik maak waarschijnlijk ook een vrouwelijk personage, maar omdat Rapunzel nu bezet is moet ik daar nog even iemand voor uitzoeken ^-^
    Dus.. Dan weet je alvast dat die er aan zitten te komen :')

    De Mad Hatter is van Alice In Wonderland. Maar ik vul hem morgen in, aangezien ik dan vrij ben, en ik nou moet werken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    wanneer beginnen we?

    Was deze thread kwijt, ga even mijn persoon invullen. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)




    Naam: Cochard Van Canto. (noemt hem gewoon de Mad Hatter)
    Gebaseerd op: Alice In Wonderland.
    Leeftijd:
    24.
    Uiterlijk: Sinds Cochard de Mad Hatter is, draagt hij altijd wel een hoge hoed met de leukste dessins en frummeltjes erop. Wees niet verbaasd over zijn explosief gekleurde jassen die hij draagt, en de roosjes die hij overal draagt.
    Karakter: Cochard is over het algemeen rustig, als je hem bekijkt met het blote oog. Maar als je hem grondig onderzoekt, met een loep, merk je dat hij werkelijk waar gestoord is op alle fronten; de emoties die hij heeft zijn tien keer erger dan van een normaal iemand. Jij bent blij, en hij is EXTATISCH!
    Extra: Heeft explosieve kaarten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Regen schreef:
    wanneer beginnen we?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Hal Benson
    Gebaseerd op: The Beast (The Beauty and The Beast)
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:


    Warrig donkerbruin haar, licht bruine ogen, sproeten en rechte tanden.
    Karakter: Hal is een vrij nors en verbitterd figuur. Er is niet veel dat hem echt blij maakt, en hij lacht dan ook niet vaak. Wel is hij beleefd en beheerst. Het is moeilijk om hem boos te krijgen, maar als het je lukt heb je een groot probleem.
    Extra: Hal heeft last van een soort tweede persoon in zichzelf: Het beest. Het beest is altijd bij hem en fluistert voortdurend in zijn oor, in de hoop de macht over Hal te krijgen. Soms lukt het, en dan verandert Hal in een demonisch beest met scherpe tanden en klauwen en spieren die sterk genoeg zijn om een boom met wortels en al uit de grond te rukken.

    Naam: Jody Collins
    Gebaseerd op: De heks van Hans en Grietje, die ene met dat snoephuisje :3
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Jody heeft krullende paars en roze haren, met hier en daar een blauw plukje. Haar ogen zijn groot en haar irissen zijn zwart waardoor ze nóg groter lijken. Meestal draagt ze jurken en rokken tot haar knie, met veel lintjes, strikjes en kleur.
    Karakter: Jody is gemeen. Een simpele karakterbeschrijving, maar wat kun je verder zeggen van iemand die twee onschuldige kinderen in een oven wou stoppen? (Hans en Grietje dus)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:42 ]

    Oké, even een vraag, is deze RPG al begonnen zonder dat ik het door had? :')
    Ik kan namelijk nergens het gewone topic vinden.. Dus ik vroeg me af wanneer hij wordt gestart :p

    Vluuv schreef:
    Oké, even een vraag, is deze RPG al begonnen zonder dat ik het door had? :')
    Ik kan namelijk nergens het gewone topic vinden.. Dus ik vroeg me af wanneer hij wordt gestart :p

    Ik zal het topic meteen openen!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.