• Beste medelotgenoten.
    Ik moet 12, of 14, of 24 december ofzo me spreekbeurt doen. (vergeten. $) Maar omdat ik besloten heb deze x optijd te beginnen, maar ik heb niet echt een goed idee. Misschien doe ik het wel over pesten, want me leraar zei dat Eigen Ervaring het goed deed ofzo. But ik weet niet of ik er echt over kan praten..
    Iemand een goed idee voor een onderwerp?
    SOS. x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Templesmith schreef:
    Hou het over the Hunger Games. :Y)


    Jij leest mijn gedachten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ezra schreef:
    (...)

    Jij leest mijn gedachten.


    haha, ja sorry heb de boeken niet gelezen. - don't hit me.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    (...)

    haha, ja sorry heb de boeken niet gelezen. - don't hit me.

    *gooit boeken*
    Lees die boeken (cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    APHRODITEx schreef:
    (...)

    haha, ja sorry heb de boeken niet gelezen. - don't hit me.

    READ THEM!
    Ik zal je vastbinden aan een comfortabele stoel, en ervoor zorgen dat je die boeken gaat lezen. De boeken zijn epic. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDay schreef:
    (...)
    *gooit boeken*
    Lees die boeken (cat).


    hahahaha, ja sorry. ;a
    butt aangezien we ook al een kloteboekbespreking moeten doen .. no thanks. $

    anyone? me ouders zijn echt baggerslecht.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lady gaga (cat)

    Nee sorry, ik heb geen idee ;p


    Inspiration can hit you any time

    *slaat hoofd tegen muur* Ik word echt gek van mezelf haha. ik vind niks leeeuk. ben gewoon saai. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hou het voer Quizlet:Y)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    J.R.R. Tolkien!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    APHRODITEx schreef:
    *slaat hoofd tegen muur* Ik word echt gek van mezelf haha. ik vind niks leeeuk. ben gewoon saai. (cat)
    Doe t'gewoon over Joanne Kathleen Rowling :'D


    Shoganai i ne~

    StarSparkle schreef:
    (...)Doe t'gewoon over Joanne Kathleen Rowling :'D


    *bijt op lip*
    hmmmmmmm, ik heb de harry potter boeken auch niet gelezen. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    oke ik heb een facking strak plan, al jullie ideeën ga ik op schrijven en dan ga ik ogen dicht doen en prikken. en diegene vanwie het onderwerp was, en ik er geen verstand van heb, mag mooi helpen, hehe. :Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    SLim idee


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    DOE DE HUNGER GAMES! *O*
    Doe het, het is awesome!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MENSEN IK BEN ERUIT! mythologie. everyone agree?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean