• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Denken jullie nu echt dat ik iets voel voor Miley?" vraag ik, "Ik hou van Zoey niet van haar" zeg ik tegen Alison en hoor hoe mijn stem breekt.
    Ik haat mezelf voor wat ik Zoey heb aangedaan ik weet dat ik haar niet verdien, mar toch hoop ik op een tweede kans.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    'Dan had je maar niet moeten kleffen met die Miley,' zeg ik.
    Kyndall heeft het verpest. Tenzij hij iets heel goeds weet te doen, zal ik boos blijven op hem.
    'Die schattige kop van je helpt je niet uit elke situatie,' zeg ik wantrouwig.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 1:11 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kyndall Seinga
    "Dat weet ik ook wel" mompel ik de tranen blijven maar komen.
    "Ik heb geen idee hoe ik Zoey haar vertrouwen weer kan winnen, ik verdien haar niet misschien moet ze maar iets met Plank ofzo beginnen" zeg ik met een gebroken stem.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Ik hou van Zoey, niet van haar,' hoorde ik Kyndall zeggen. Ik was in de slaapzaal tegen de deur gaan zitten. Mijn hart maakte een sprongetje toen hij dat zei. Hield hij echt van mij? Zelfs nadat ik hem die klap heb gegeven? Ik staarde voor me uit. Natuurlijk wilde ik het liefste Kyndall terug, maar hij had me gekwetst en niet zo'n klein beetje ook. Ik zuchtte diep en besloot in mezelf dat hij persoonlijk tegen me moest zeggen wat hij nu tegen Alison zei. En dan zou ik er nog eens over na denken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    'Als het moet help ik je wel om haar vertrouwen terug te winnen,' zeg ik twijfelend.
    Kyndall ziet in dat het verkeerd was om te kleffen met Miley. Maar ik ben bang dat hij Zoey's hart zal breken.


    Ik ga nu echt slapen voordat ik flauwval


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik moet ook slapen. Maar ja, ik kijk morgen wel of er nog wat geplaatst is

    Rpg is verslavend


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    I laat mezelf neer ploffen in een van de stoelen bij open haard, morgenvroeg ben ik er als eerste bij als Zoey naar beneden komt om te zeggen hoeveel het me spijt.
    Ik kijk nog een keer naar de openhaard en val dan zittend in een diepe slaap.

    Als jullie morgen nog meer Kyndall willen moet ik nu gaan slapen, anders val ik om slaap lekker alvast.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nee ik ga toch niet slapen. Misschien dadelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke ik ga wel slapen want iedereen gaat voelt zich koos

    Zoey
    Ik ging op bed liggen terwijl de tranen nog steeds over mijn ogen rolde.
    'Ik kijk morgen wel hoe ik de dag door kom,' fluisterde ik tegen mezelf. Misschien heeft Fred en George iets om nep ziek te worden. Ik sloot mijn ogen en viel in een slaap vol nachtmerrie's.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 1:36 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amelia Campbell
    Ik had me afgezonderd van de rest. Ze letten toch niet op mij. Zelfs Alison, die anders gepest werd, keek niet meer naar me. Nou, dan maar weer naar mijn eenzame leventje. Het is moeilijker eenzaam te zijn als je gevoeld hebt hoe het is om vrienden te hebben.
    Ik liep naar de uilenvleugel voor ik naar de toren van Grifoendor ging. Ik wou eerst langs Malik, mijn uil. Ja ik weet het, een rare naam, maar ik vond hem goed.
    Ik aaide over zijn hoofdje.
    "Gelukkig heb ik jou nog." fluisterde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik was erg stil tijdens het eten. Dit kwam omdat ik tegelijkertijd een brief naar mijn ouders en broer aan het schrijven was. Ton ik klaar was met eten liep ik langzaam naar de uilenvleugel. Daar zag ik Amelia zitten. 'Hey' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amelia Campbell
    Eigenlijk had ik geen uil nodig, ik verstuurde toch geen brieven. Vroeger wel, toen stuurde ik ze naar mijn neef.
    Maar dat kan nu niet meer, zelfs Malik kon geen brieven brengen naar de hemel. Mijn vader vermoorde hem, omdat hij voor me opkwam.
    "Laat haar met rust. Het is je dochter, niet je vrouw." had mijn neef geschreeuwd en toen draaide mijn vader door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amelia Vampbell
    "Hey" klonk er plots. Ik keek om, Katherine keek me glimlachend aan.
    "Oh, hallo." Ik knipperde de tranen weg.
    "Een brief versturen?" vroeg ik


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik zag dat ze bijna huilde. Ik knikt als antwoord op haar vraag. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgt terwijl ik een uil van school nam en de brief aan zijn poot bond.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amelia Campbell
    "Gaat het? vroeg ze.
    "Euhm, ik denk het." Ik twijfelde.
    Het is al erger geweest.
    Het zou leuk zijn om erover te praten. Maar ik kende haar nog maar net, maar ze had zo een betrouwbare uitstraling.


    “To live will be an awfully big adventure.”