• Pearly Gate | Supernatural


    De hemelpoort is gesloten. Er kan niemand meer in of uit. Sam en Dean Winchester zijn ten einde raad, want hun goede vriend en engel, Castiel, kan niet meer terug. Ze roepen de hulp in van Elena Roder, een jager, maar zal het haar lukken om Castiel terug te krijgen? En wat zal er gebeuren als ze hem op een gegeven moment niet meer wil laten gaan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb nog maar één aflevering van Supernatural gezien, maar ik vind 't fandom echt awesome, dus ik denk dat ik eens een kijkje ga nemen ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, je moet meer kijken, want het is echt geweldig*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    Haha, je moet meer kijken, want het is echt geweldig*O*

    Ik weet 't, maar ik ben een schijtzak en ik durfde het na de eerste aflevering niet meer alleen verder kijken, dus ik heb met mijn zus afgesproken dat we ze samen gingen zien ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Ik weet 't, maar ik ben een schijtzak en ik durfde het na de eerste aflevering niet meer alleen verder kijken, dus ik heb met mijn zus afgesproken dat we ze samen gingen zien ;D

    Haha, hoe verder de seizoenen raken, hoe enger het wordt(bat)
    De helft van de tijd zit ik ook met mijn handen voor mijn ogen, maar het is zo leuk:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Haha, hoe verder de seizoenen raken, hoe enger het wordt(bat)
    De helft van de tijd zit ik ook met mijn handen voor mijn ogen, maar het is zo leuk:9~

    O jee, dan ga ik ze in de ochtend moeten kijken ;x Oh well, ik ging het gewoon al kijken voor Dean, dus jaa ;D Want op Tumblr zijn er echt veel Dean/Castiel-shippers, en dat verschijnt dus constant op mijn dash. En ik vind 't schattig (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    O jee, dan ga ik ze in de ochtend moeten kijken ;x Oh well, ik ging het gewoon al kijken voor Dean, dus jaa ;D Want op Tumblr zijn er echt veel Dean/Castiel-shippers, en dat verschijnt dus constant op mijn dash. En ik vind 't schattig (A)

    Haha, Castiel/Dean is inderdaad schattig :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Haha, Castiel/Dean is inderdaad schattig :3

    Maar die vent die Castiel speelt is ook echt schattig. Hij ziet er altijd zo ongelukkig uit, dat ik 'm vast wil pakken en heel hard wil knuffelen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Maar die vent die Castiel speelt is ook echt schattig. Hij ziet er altijd zo ongelukkig uit, dat ik 'm vast wil pakken en heel hard wil knuffelen.

    haha, Misha Collins is geweldig:9~ Zijn rol is ook behoorlijk emotieloos, omdat hij geen eigen mening heeft, engelen horen dat niet te hebben:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    haha, Misha Collins is geweldig:9~ Zijn rol is ook behoorlijk emotieloos, omdat hij geen eigen mening heeft, engelen horen dat niet te hebben:W

    Serieus ? I did not know that. Dat verklaart waarom hij altijd zo droog antwoordt op die gifs.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:38 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Serieus ? I did not know that. Dat verklaart waarom hij altijd zo droog antwoord op die gifs.

    Haha, mystery revealed*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Haha, mystery revealed*O*

    lol, yeah ;D In ieder geval ga ik ze deze kerstvakantie zeker kijken :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    lol, yeah ;D In ieder geval ga ik ze deze kerstvakantie zeker kijken :Y)

    Moet je doen! Ik heb gister seizoen vier afgekeken (: Op het einde een cliffhanger waar je gek van wordt D: Dus wanneer ik mijn studiefinanciering binnen heb, ga ik zo snel mogelijk seizoen vijf kopen*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Moet je doen! Ik heb gister seizoen vier afgekeken (: Op het einde een cliffhanger waar je gek van wordt D: Dus wanneer ik mijn studiefinanciering binnen heb, ga ik zo snel mogelijk seizoen vijf kopen*O*

    Oeh yay ;D Cliffhangers ;D
    Die studiefinfanciering heeft duidelijk een goed doel gevonden ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Oeh yay ;D Cliffhangers ;D
    Die studiefinfanciering heeft duidelijk een goed doel gevonden ;D

    Ik word echt gek van cliffhangers D:
    Haha, dat heeft het inderdaad ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Ik word echt gek van cliffhangers D:
    Haha, dat heeft het inderdaad ;D

    Ik vind ze echt leuk ;D want daar wordt ik nieuwsgierig van en kan ik niet wachten tot de volgende episode.:Y) Wat eigenlijk gewoon het doel van een cliffhanger is ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.