• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Geschrokken keek ik naar het perkament. 'Kut,' vloekte ik in mezelf en keek of iemand het gezien had. Daarna kraste ik de tekening door. 'Kut kut kut.' Ik schudde mijn hoofd. Ik werd als het zo doorgaat nog eens wanhopig. Hij vindt je niet leuk, zei ik tegen mezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    Toen ik Sam los liet zag ik Kyndall zitten.
    'Ben zo terug,' zei ik tegen Sam. Ik liep naar
    Kyndall toe en ging naast me zitten.
    'Wat is er aan de hand?' vroeg ik half
    nieuwsgierig half bezorgd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Niks" zeg ik, het was misschien niet zo kort af bedoelt maar ik heb tijd nodig om mijn gedachten op een rijtje te zetten.
    Om er achter te komen wie ik wil zijn, wat ik wil bereiken en wie ik kan vertrouwen.
    Ik wil zelf ook nog mijn gedachten op een rijtje zetten wat ik heb zelf ook nog niet goed verwerkt wat ik allemaal te horen heb gekregen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Niks,' zei Kyndall kort af. Ik keek hem raar aan.
    'Oké. Dan vertel je het niet. Maar dan heb je de volgende keer ook geen reden om me de bibliotheek uit te sturen.' Ik stond op en zonder nog iets te zeggen liep ik weg. Ik pakte mijn schooltas en ging aan de andere kant van leerlingenkamer zitten om mijn huiswerk te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik liep naar de bibliotheek om rustig mijn huiswerk te kunnen maken aangezien het nogal druk was in de leerlingenkamer. Het was gewoon niet normaal hoeveel huiswerk Snape opgaf dus besloot ik daarmee te beginnen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik zuchtte. Ik was het hopeloze geval ter wereld. Matt viel niet op meisjes zoals ik. Hij viel op mooie, populaire meisjes. Ik zuchtte en besloot dat ik een brief ging maken voor mijn ouders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sam Waters
    Ik keek toe hoe Zoey en Kyndall kort tegen elkaar spraken. Daarna was Zoey weer van hem weggegaan, en begon ze met haar huiswerk. Hoewel ik alles al af had kwam ik naast haar zitten en pakte ook wat schoolboeken uit mijn tas. "Hoe was jouw vakantie?" vroeg ik, omdat ik geen behoefte had om te vragen wat er tussen haar en Kyndall was gebeurd.


    There's power in the words you whisper.

    Zoey
    Ik glimlachte naar Sam. 'Mijn vakantie was leuk. Die van jou?' Ik vond het fijn dat hij niet vroeg naar Kyndall. Want eerlijk wist ik ook niet meer wat er tussen ons was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wie wilt de regels negeren en naar het Verboden Bos komen om Alison gezelschap te houden?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dana
    Lieve mama en papa,
    Hoe is het daar? Hier is het echt leuk.
    Ik had vandaag tergelijkertijd met Zoey les en heb nu weer nieuwe vrienden gemaakt.
    Mis jullie wel.
    Geef een kus aan Bafke.
    X. Dana

    Ik gaapte en besloot hem morgen te verzenden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clove schreef:
    Wie wilt de regels negeren en naar het Verboden Bos komen om Alison gezelschap te houden?


    Waarom is Alison daar?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Waarom is Alison daar?



    Omdat ze zich verveelde , ze wou wat avontuur en toen ging ze door haar enkel en kon ze niet lopen zonder heel veel pijn te krijgen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sam Waters
    Ik haalde mijn schouders op. "Ook wel leuk." Ik sloeg mijn Bezweringen boek open om nog een paar spreuken door te nemen. Af en toe keek ik vanuit mijn ooghoek naar Zoey.


    There's power in the words you whisper.

    Zoey
    'Diepzinnig gesprek,' zei ik lachend. Ik klapte mijn boeken dicht en draaide me om naar Sam. 'Dus, hoe was je eerste schooldag?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    Achter Sam zag ik Plank wenken dat ik moest komen. De rillingen liepen over mijn rug.
    'Ik ben zo terug,' zei ik. 'Sorry.' Ik liep naar Plank.
    'Wat?' vroeg ik.
    'Vreemd, je komt altijd naar me toe.' Plank haalde een wenkbrauw op. 'Laat me met rust,' siste ik.
    'Het gaat niet zo goed tussen Kyndall en jou he?' merkte Plank op. Ik voelde een steek in mijn zij.
    'Gaat je niks aan,' zei ik.
    'Natuurlijk wel. Ik denk dat Kyndall je niet eens leuk mee vindt.' Plank grijnsde gemeen. Ik keek naar Kyndall.
    'Natuurlijk wel,' zei ik onzeker. Plank glimlachte.
    'Dus als ik je nu zou zoenen. Denk je dat hij dat erg zou vinden?' Ik knikte.
    'Ja,' was mijn antwoord. 'We zullen het eens uit testen.' En opeens zoende Plank me voor de tweede keer in het schooljaar. Dit keer kon ik wel wat doen en duwde hem weg.
    'Klootzak,' siste ik tegen hem. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht en draaide me om en liep naar Sam. Ik hoopte dat Kyndall alles had gezien of niks. Maar niet alleen die ene zoen van een seconde. Ik maakte me zorgen. Tranen prikte achter mijn ogen.


    "Ignite, my love. Ignite."