• Zo ontzettend graag wil ik die film zien, The Hunger Games.
    Want ik was vandaag voor de 2e keer naar Breaking Dawn gegaan en toen kwam die trailer er dus voor!
    En OMG hij is nog beter als je 'm in de bios ziet. :9~
    Ik denk dat ik minimaal 2x naar die film heen ga. En ik ga proberen zo veel mogelijk mensen mee te slepen muhahaha. *O*
    En had dus ook zo'n rilling toen Jacob (in wolf-vorm) kwaad werd tegen Sam en zo boven hem uit torende. Dat gegrom en shizzle, EPIC. En ik denk dat ik me gewoon te veel inleef of zo, maar ik moet dan mijn best doen om mijn tranen in bedwang te houden. -zucht- Dat klinkt vast alsof ik zo'n huilebalk ben. Nee nee nee, dat is echt niet zo. Maar films zijn gewoon mijn leven. <3
    Sorry ik kan het even niet laten. :W

    Chimera schreef:
    (...)
    Pfoeee heb je de trailer al gezien? o.o
    Die is al freakin' epic terwijl er nog niet eens zoveel in gebeurt!
    Seriously, you're gonna miss something. D:

    Ja, en om eerlijk te zijn was er niets aan. Echt, op televisie zou ik gewoon zappen

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 20:05 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ja, en om eerlijk te zijn was er niets aan. Echt, op televisie zou ik gewoon zappen

    Noh.. (no_chears)
    Oké oké, ieders zijn eigen mening. :'D

    Ooooh ik wil The Hunger Games zoooo graag zien. :9~
    Maar ik moet nog wel iemand vinden die ik mee kan slepen naar de bios, aangezien bijna niemand die ik ken THG leuk vindt. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ooooh ik wil The Hunger Games zoooo graag zien. :9~
    Maar ik moet nog wel iemand vinden die ik mee kan slepen naar de bios, aangezien bijna niemand die ik ken THG leuk vindt. -.-

    Ga met mij mee.(wbw)

    Na Breaking Dawn had ik een heerlijk gevoel. IK heb geen idee waar het vandaan kwam.

    Ik dacht eerst van; "kut. Twilight." Maar hij was echt heel goed! =D
    En wij hadden als intro New Kids en een of andere Nova Zembla ofzo.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik dacht eerst van; "kut. Twilight." Maar hij was echt heel goed! =D
    En wij hadden als intro New Kids en een of andere Nova Zembla ofzo.

    Die hadden wij er ook bij. ><
    en ja, deze nieuwste film was echt verrassend goed!*O*

    Parachutes schreef:
    Ooooh ik wil The Hunger Games zoooo graag zien. :9~
    Maar ik moet nog wel iemand vinden die ik mee kan slepen naar de bios, aangezien bijna niemand die ik ken THG leuk vindt. -.-


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    OMG, HUNGER GAMES! *O*
    Ik wil echt zo dolgraag die film zien, ik kijk elke dag wel honderd keer naar de printer om nieuwe dingen te ontdekken. Mhihihi.
    En ik wil eigenlijk ook nog wel naar Breaking Dawn, moet ik wel iemand drogeren, anders gaat er waarschijnlijk niemand mee naar een Twilight-film. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Emrys schreef:
    Die kwam bij ons nieteens als voorstukje :O
    Bij ons kwam New Kids Nitro -.-


    Dat ja. Maar anyway, ik ben naar BD geweest en die film was echt awesome <3 Nu maar wachten tot THG *-*


    Full of envy behind that anonymous mask

    ik begon bijna te huilen op een bepaald moment.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!