• Maar ik heb dus een abo bij de HI met internet. Loopt dat internet per kalendermaand (van 1-11 tot 30/31-11) of gewoon met je BTG mee. Ik kan het niet vinden op de site en ik heb geen tijd om naar de winkel te gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij mij gewoon per maand, maar ik zit bij Vodafone. Ugh, ik neem nooit meer een abo bij vodafone als deze af is :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je het abonnement op 18 Januarie hebt genomen, loopt die teller van 18 Januarie tot 17 Februarie.


    Let it come and let it be

    Voiceless schreef:
    Bij mij gewoon per maand, maar ik zit bij Vodafone. Ugh, ik neem nooit meer een abo bij vodafone als deze af is :'D


    Hee ik ook! En dat zei ik ook, en nu heb ik weer mijn abo verlengd voor 2 jaar bij Vodafone. :W.


    OT: gaat tegelijk met je BTG mee, dus als jij je abo vandaag afsluit dan gaat hij de volgende maand in op dezelfde dag (20e dus), dus dan loopt hij eigenlijk een dag van te voren af.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Countenance schreef:
    Als je het abonnement op 18 Januarie hebt genomen, loopt die teller van 18 Januarie tot 17 Februarie.


    Great, dan moet ik alsnog naar die winkel. Want dan lopen ze heel wat fout te doen daar...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij vodafone werkt het gewoon echt voor die maand zelf, en niet langer. Dus niet dat als je het de 18e heb gedaan, dat hij tot de 17e volgende maand duurt. Maar tot de 31e van die maand.


    To infinity and beyond •

    Sheffield schreef:
    Bij vodafone werkt het gewoon echt voor die maand zelf, en niet langer. Dus niet dat als je het de 18e heb gedaan, dat hij tot de 17e volgende maand duurt. Maar tot de 31e van die maand.


    Wow wait echt? Dan snap ik er niks meer van, bij mij liep hij met mijn vorige abonnement gewoon tegelijk met mijn abonnement.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar ik moet van de HI weten, niet Vodaphone o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.