• Wat vond je van die trouwjurk van Bella?. Ik vond hem zwaar tegenvallen. Van achter was hij wel heel mooi.

    De jurk in haar droom was inderdaad mooier.

    Maar misschien was dat niet handig geweest voor die scene met taylor. Waar hij haar rond zwaait in die jurk enzo. Volgens mij hebben ze ook echt gekeken na wat het meest comfortable was voor Kirsten. .

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 16:53 ]

    Ik had me trouwens echt zo sprookjesjurk voorgesteld. Ook omdat hij zo goed geheimgehouden werd enzo.

    Valentino schreef:
    Ik vond ook inderdaad alleen de achterkant mooi.
    Die in haar droom, die strapless was wel echt goddelijk mooi.


    <3

    Assassin schreef:
    Ik ga vanavond eens opletten. *O*


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik vond de jurk in haar droom mooier dan die ze daadwerkelijk aanhad.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vond hem heel mooi, maar inderdaad tegenvallen ;]
    Xx.


    Joy is not in Things, it is in us.

    Wat ik trouwens ook een heeele erge tegenvaller vond, was de scene met alle wolven, waarbij Jake uit de roedel stapt.
    Ik vond hem teveel ingekort.
    Xx.


    Joy is not in Things, it is in us.

    PurpleLips schreef:
    Wat ik trouwens ook een heeele erge tegenvaller vond, was de scene met alle wolven, waarbij Jake uit de roedel stapt.
    Ik vond hem teveel ingekort.
    Xx.


    Dit

    Hij was wel mooi maar viel wat tegen. In de droom was de jurk echt prachtig.


    comfort in c h a o s

    PurpleLips schreef:
    Wat ik trouwens ook een heeele erge tegenvaller vond, was de scene met alle wolven, waarbij Jake uit de roedel stapt.
    Ik vond hem teveel ingekort.
    Xx.


    Echt? Dat vond ik de mooiste scene uit de hele **film.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die eerste in haar droom was heel mooi,

    maar ik vond die tweede die ze echt droeg, veel mooier bij haar passen.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik ga er zaterdag met een vriendin heen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Clove schreef:
    Ik vond hem prachtig


    Ex astris, sciencia

    Dacht in t begin dat ie supermooi was, die rug. En toen zag ik de voorkant en vond ik m eigenlijk best wel lelijk. Die in de droom is idd veel mooier, en ook in het boek werd hij veel mooier omschreven

    Die in de droom mag wel mooier zijn maar staat haar absoluut niet, die andere, is de rug mooi en de voorkant zo lelijk, past wel veel beter bij haar.


    Your make-up is terrible

    Ik vond die jurk die ze op haar trouwdag aan had, echt lelijk. Ik bedoel, een ruitvorm aan de voorkant van je jurk?! En dan de achterkant, ik vroeg me echt af waarom bijna haar hele rug bloot was maar goed


    Physics is awesome