• Hannah = KUTWIJF die ik niet af kan.
    Cas= Jongen waar ik verliefd op ben.

    Dat was voor de duidelijkheid.

    My Problem: Hannah is kei close met Cas enal ze lag gisteren samen met hem op een bank op het schoolplein zij lag met haar hoofd op zijn buik en ik zat er dan bij samen met anderen, nauw ik vond het niet echt leuk, ik voelde een steek in mijn buik, jaloers dus, maar die Hannah is echt een kind dat denkt dat ze het is bijna niemand kan die af en dan zit ze te flirten met Cas en cas laat het toe, nauw ja ik heb mijn kans dus verkeken, maar hij keek wel heel de tijd naar mij, dat doet hij vaak. Ik zou Hannah zo hard een toek op haar bakkes wille geven en al ik heb echt de pest aan haar, normaal ging ze van school veranderen en nu zit ze dus teurg bij mij op school. was ze maar van school veranderd want ik vind het echt niet leuk. Ik snap niet waarom ik zo een scheitert ben!


    *He's the one.

    Naja hij komt echt nooit op msn, maar ik vind het dom om met hem te gaan praten wnt al shij me dan afwijst moet ik er nog een heel jaar mee in de klas zitten en aangezine hij popi is wil ik niet dat iedereen me gaat haten!!

    Schat alleen gewoon praten van hallo. Hoe gaat het enzo. Meer niet hou het daarop. Vraag dan eens of hij mee gaat een ijsje ahlen in de stad ofzo. Of als Joyce nog eens naar u komt of hij haar ook wil ontmoetten enzo.


    I do not hook up.

    Misschien gaat dat er zo ana toe bij jullie maar hier si dat allemaal anders en zo goed ken ik hem nu ook niet ik ken hem maar net 3weken ofzow en nauwja ik ben veels te verlegen.


    *He's the one.

    Schat als ie netlog heeft voeg hem toe. Serieus ik ben ook verlieft op een jongen we hebben elkaar op hyves toe gevoegd. En daar door zijn we gaan praten met elkaar en goed bevried geworden. Hij woont zo'n 100 meter van mij af zijn we achter gekomen. En ik knuffel hem altijd nu. Dus geloof me en hij is ook wel populair!


    I do not hook up.

    Ik heb hem als vriend enal op netlog hmmpff why is it so hard to love someone .x3


    *He's the one.

    Stuur hem gewoon een bericht met Hallo.
    Cava ofzo n_n


    I do not hook up.

    Pff, de jongen waar ik verliefd op ben is nu online op netlog maar durf hem niet toe te voegen zeg tegen mij dak een verlegen kind ben pleas,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hmm,, je kan ook altijd eens een berichtje sturen via netlog met dit: 'Hey, Heb jij vandaag ook zo'n kut dag,' fzo.
    Nee die is dom,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    OMG ik bn ook fucking verlegen weetje ik laat alles zijn gng gaan als hij voor Hannah gaat dan weet ik genoeg.x3


    *He's the one.

    Pff, de jongen waar ik verliefd op ben is nu online op netlog maar durf hem niet toe te voegen zeg tegen mij dak een verlegen kind ben pleas,

    Voeg hem gewoon toe en zeg: Hoi.
    Hoe gaat het wat leuk ik zie dat je ook van [naam band ofzo] houd ik ook. Welk nummer vind jij het best?


    I do not hook up.

    OMG ik bn ook fucking verlegen weetje ik laat alles zijn gng gaan als hij voor Hannah gaat dan weet ik genoeg.x3

    Lief anders ga ik wel eens praten met hem op netlog. XD


    I do not hook up.

    dan gaat hij me dom vinden.<3


    *He's the one.

    Gisteren was ik niet verlegen tegen hem heb hem zelf getrakteerd op 2 gratis rondjes met de botsautootjes dom hé, @TOMDICK: Gewoon heel normaal doen tegen hem hij kan het je niet kwadelijk nemen dat je iets tegen hem zegt,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik kan toch moeilijk vragen bn ej verliefd wnt dn word hij achterdochtig!!


    *He's the one.

    Schat zal ik gewoon eens met hem gaan praten op netlog. Ik zal gewoon doen n_n


    I do not hook up.

    Wat is zijn netlog eigenlijk?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)