• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ben zo ongeduldig D=


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    You're annoying me. Again. (cat)


    help

    *facedesk*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "Ow, dan krijgen we mooie kleinkinderen!"
    Uhm, jullie hebben me nog nooit ontmoet (cat)

    GOD, SERIEUS. ._. Kind, kan je nu echt niet spellen? Uuuuuugh. D:


    help

    Ik vraag me nog vaak genoeg af waarom ik ook alweer aan vrienden begonnen ben.


    Your make-up is terrible

    Ik kan er echt niet tegen als iemand een verhaal niet afmaakt •-• en dan lees ik, dat het 2 jaar geleden voor het laatst is aangepast en dan denk ik **** en dan word ik chagrijnig.

    Heeft iemand trouwens een bvb fanfic die in werking of al klaar is? ^-^


    There is no normality in life. - HBC

    God, wat ben jij ook verschrikkelijk naïef. Eerst wilde je nog geen seks hebben en nu hebben jullie het vannacht gedaan omdat je het zielig voor hem vond. SERIOUSLY?
    Ga mij dan ook niet om advies vragen en zoek het lekker zelf uit. Door je onnadenkendheid heb je straks ook nog een SOA opgelopen. Ik kan niet zeggen hoe dom ik je vind. Einstein was right. Human's stupidity is endless.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan me de laatste tijd alleen maar ergeren aan mensen en daardoor erger ik me nog meer aan mezelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I feel a shitload better


    -

    Fuck you natuurkunde, fuck you.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nolan facking Funk. Je maakt serieus mensen abrupt zwanger. En tja onder die mensen val ik ook :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik had zijn vriendenverzoek nooit moeten accepteren. Ik ook altijd met m'n goede wil.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom kunnen dingen niet makkelijk zijn?


    You are beautiful, you are love.

    @Dallis (vorige topic) ja, misschien heb je ook wel gelijk. Ik vind het gewoon heel erg vervelend, want ik ben nu bang dat ik toch iets verkeerds heb gezegd. God, ik denk hier veel te veel over na...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)