• Want anders :W

    Ze is pas 14 en heeft het met verschillende jongens gedaan. Jongens tussen de 16 en de 20. Tja, dan valt het te verwachten dat er mensen op school zijn die haar voor hoer en slet uitmaken.
    Begrijp me niet verkeerd, ze is super lief en alles. Bovendien kleedt en gedraagt ze zich absoluut niet sletterig. Maar ik ben wel degene wie een zwangerschapstest voor haar moet kopen wanneer ze weer een leuke nacht heeft gehad, maar zelf te schijterig is om er een te kopen. En ik ben degene wie tegen de mensen op school moet liegen dat ze het helemaal niet met haar oppasser heeft gedaan. En ik ben degene aan wie ze super blij smsjes van jongens die ze van de kermis kent laat zien, smsjes met teksten als "Je hoeft geen slipje te dragen hoor, kom maar gewoon zonder" en "Zaterdagnacht, op het midden van het voetbalveld. Is dat niet spannend?".

    Ik bedoel, serieus? 14? Ik heb al een 'vriendin' wie op haar 13e beviel. Ik hoef niet nog zo'n geval. Iemand een idee hoe ik dit haar subtiel kan vertellen D:


    i put the fun in funeral

    Hale schreef:
    Ok.

    Jou vriendin verteld jou die dingen in vertrouwen. Dus dan hebben die mensjes op school daar niets mee te maken.

    En stel je voor ze word zwanger.

    Dan steun haar en help haar met de baby.


    ...Of vertel haar dat er zoiets bestaat als een "overtijdbehandeling.". Ze kan blijkbaar niet eens voor zichzelf zorgen, laat staan voor een baby!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    Ok.

    Jou vriendin verteld jou die dingen in vertrouwen. Dus dan hebben die mensjes op school daar niets mee te maken.

    En stel je voor ze word zwanger.

    Dan steun haar en help haar met de baby.

    Beter voorkomen dan genezen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Beter voorkomen dan genezen?


    Ja maar stel je voor dat het wel gebeurd.

    Ik zou haar dan steunen.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja maar stel je voor dat het wel gebeurd.

    Ik zou haar dan steunen.

    Hmm maar schijnbaar vind jij het doodnormaal dat kinderen van 13/14 zomaar kinderen uitpoepen (gezien jou vriendengroepje).

    Ik zou haar keihard uitlachen to be honest. Je bent echt een idioot als je in een land woont waarin condooms gewoon in de winkel te koop zijn, waar soa's en ongewenste zwangerschappen helemaal niet hoeven en waar de pil makkelijk te krijgen is, zwanger raakt. Dat heb ik nooit begrepen.


    ars moriendi

    Hale schreef:
    (...)

    Mag ik jou een pb sturen.


    altijd.


    i put the fun in funeral

    Notredame schreef:
    (...)
    Hmm maar schijnbaar vind jij het doodnormaal dat kinderen van 13/14 zomaar kinderen uitpoepen (gezien jou vriendengroepje).

    Ik zou haar keihard uitlachen to be honest. Je bent echt een idioot als je in een land woont waarin condooms gewoon in de winkel te koop zijn, waar soa's en ongewenste zwangerschappen helemaal niet hoeven en waar de pil makkelijk te krijgen is, zwanger raakt. Dat heb ik nooit begrepen.


    Om eerlijk te zijn, toen ik hoorde dat die vriendin (heb al een tijd geen contact meer met haar) op haar dertiende was bevallen, moest ik ook erg lachen :').


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn, toen ik hoorde dat die vriendin (heb al een tijd geen contact meer met haar) op haar dertiende was bevallen, moest ik ook erg lachen :').

    Ik vind het gewoon zo ontiegelijk dom omdat het niet hoeft. We hebben hier in Nederland het geld en de middelen om zoiets te voorkomen, en nog gebeurt het.


    ars moriendi

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dan moet ze eens denken aan de pil: hoeft ze er alleen maar sochtends aan te denken. Of een spiraaltje, daar hoef je helemaal niet aan te denken.


    Bumpetie bump

    spiraaltje?


    quidquid excusatio prandium pro

    Zoiets kan je niet meer voor hebben, ze is al 14.

    Oke :')
    Nou, ik zou er echt wat van zeggen hoor :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bumpetie bump

    spiraaltje?


    Dat moet toch via de huisarts? Ik weet niet tot in hoeverre je zoiets kan doen zonders toestemming van ouders. Haar ouders zouden me toch kwaad zijn als ze er vanaf wisten .. :W


    i put the fun in funeral

    Chandler schreef:
    Waarschijnlijk zou ik niet eens meer subtiel zijn. Maar misschien moet je een keer een zwangerschapstest voor haar kopen en als ze dan zelf niet durft te kijken zeggen dat ie positief is (':
    Wie weet helpt dat?


    Alis volat propriis.

    komt me bekend voor
    ik had ook zo'n vriendin
    uiteindelijk zijn we uit elkaar gegroeid door verschillende scholen

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat moet toch via de huisarts? Ik weet niet tot in hoeverre je zoiets kan doen zonders toestemming van ouders. Haar ouders zouden me toch kwaad zijn als ze er vanaf wisten .. :W


    Owja xD DAt gedeelte vergat ik even D:

    Ehm... Een kurk erin steken, vastplakken met superlijm en daarna ducttape? Dan kan ze voorlopig niks :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Taubenfeld schreef:
    Ik denk dat je zoiets niet subtiel kán overbrengen. Maar je moet het er wel echt zeggen, want dit is echt niet normaal voor een veertien jarige.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Owja xD DAt gedeelte vergat ik even D:

    Ehm... Een kurk erin steken, vastplakken met superlijm en daarna ducttape? Dan kan ze voorlopig niks :Y)


    Denk dat dat het beste is :W. Ik kan niet altijd haar moeder blijven spelen.


    i put the fun in funeral