• Want anders :W

    Ze is pas 14 en heeft het met verschillende jongens gedaan. Jongens tussen de 16 en de 20. Tja, dan valt het te verwachten dat er mensen op school zijn die haar voor hoer en slet uitmaken.
    Begrijp me niet verkeerd, ze is super lief en alles. Bovendien kleedt en gedraagt ze zich absoluut niet sletterig. Maar ik ben wel degene wie een zwangerschapstest voor haar moet kopen wanneer ze weer een leuke nacht heeft gehad, maar zelf te schijterig is om er een te kopen. En ik ben degene wie tegen de mensen op school moet liegen dat ze het helemaal niet met haar oppasser heeft gedaan. En ik ben degene aan wie ze super blij smsjes van jongens die ze van de kermis kent laat zien, smsjes met teksten als "Je hoeft geen slipje te dragen hoor, kom maar gewoon zonder" en "Zaterdagnacht, op het midden van het voetbalveld. Is dat niet spannend?".

    Ik bedoel, serieus? 14? Ik heb al een 'vriendin' wie op haar 13e beviel. Ik hoef niet nog zo'n geval. Iemand een idee hoe ik dit haar subtiel kan vertellen D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Denk dat dat het beste is :W. Ik kan niet altijd haar moeder blijven spelen.


    Nope, die ben je ook niet. Je kunt mensen niet redden van zichzelf.


    quidquid excusatio prandium pro

    Taubenfeld schreef:
    Ik denk dat je zoiets niet subtiel kán overbrengen. Maar je moet het er wel echt zeggen, want dit is echt niet normaal voor een veertien jarige.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Chandler schreef:
    Waarschijnlijk zou ik niet eens meer subtiel zijn. Maar misschien moet je een keer een zwangerschapstest voor haar kopen en als ze dan zelf niet durft te kijken zeggen dat ie positief is (':
    Wie weet helpt dat?


    Gnegne :Y)


    Inspiration can hit you any time

    eerlijk waarschuwen als ze weer eens zo'n kermisgevalletje heeft dat ze wel moet oppassen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nope, die ben je ook niet. Je kunt mensen niet redden van zichzelf.


    Dat is waar, vrees ik.


    i put the fun in funeral

    Misschien haar toch eens met haar neus op de feiten drukken, en haar duidelijk maken dat dit écht niet normaal is op haar leeftijd. En inderdaad wat RainbowDash zegt, als dat niet werkt, kun je haar niet redden van zichzelf.

    (Ooo-my-goshh. I just noticed I have over 3000 posts :'D)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 21:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik zie me dat niet doen ovber een jaarO.o


    You can't not look cool with a crossbow.

    NOURRY schreef:
    Je bent te goed voor d'r.

    Precies. En trouwens, als ze het zo goed met die gozers wilt doen.. laat haar dan ook maar zelf die zwangerschapstest kopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Respect voor je !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Owja xD DAt gedeelte vergat ik even D:

    Ehm... Een kurk erin steken, vastplakken met superlijm en daarna ducttape? Dan kan ze voorlopig niks :Y)


    -plat-
    Ik zou geen idee wat ik ermee zou moeten :$
    En respect voor je. (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Genius schreef:
    Holy shit, ik had er allang wat van gezegd, en dan niet subtiel. Het is een goeie vriendin dus je kan beter gewoon eerlijk zijn.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Taubenfeld schreef:
    Ik denk dat je zoiets niet subtiel kán overbrengen. Maar je moet het er wel echt zeggen, want dit is echt niet normaal voor een veertien jarige.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    WTF. O.O
    Ik zou haar lekker zelf die tests laten kopen, als ze dan gaat zeiken is ze ook geen echte vriendin. Je bent veel te goed voor haar en dit is niet normaal voor een 14 jarige.


    26 - 02 - '16