• Hi guuuuys.
    Afgelopen zaterdag had ik een heel leuk feestje. Het is klein gebouwtje omringt door bossen en een meer, en één van de meest geslaagd feestje omdat het vaak donker is en er bosjes zijn. If ya know what I mean.(cat)
    Maar goed, ik begon te praten met een leuke jongen die ik al een beetje kende. Ik was opzoek naar mijn vriendin (die dronken was) en ergens liep met een jongen die een vriendin had. Dus ik wilde 'r zoeken, voordat er iets fout ging. Hij ging mee. Naar de bosjes.
    But, nothing happened want ik ga niet zomaar met een jongen zoenen, of iets dergelijks als ik hem net echt heb ontmoet. We begonnen eigenlijk gewoon te praten over vanalles en te lachen en zo, je weet wel. Maar toen maandag begon íedereen tegen mij te praten: 'Was wel leuk hè, met Mike?' 'Zozo, doe je goed!' 'Je had het wel naar je zin hoorde ik?' Allemaal dat soort opmerkingen. -____-' Zelfs zijn beste vriend.
    Ik hem nog niet eens gezien, (straks ontloopt ie me of zo, lol.) maar ik hoorde van een betrouwbare vriendin dat hij ook gek werd van alle opmerkingen. En nu voel me echt als zo'n één of andere slet, terwijl ik weet dat er niets is gebeurd (':
    Zucht. Iemand ook wel eens gehad dat ze roddels over je hebben verspreid die niet waar waren?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Epitaph schreef:
    (...)
    Team gay straight for the win! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat zijn toch geen roddels wat ze over je zeggen. En ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. (bloos)


    -

    Jep, mijn 'beste vriendin' in groep 8.


    Take risks and conquer your fears.

    Postcards schreef:
    Oh jezus, helemaal.. De vrienden van mijn crush irriteren me dóód met zulke opmerkingen --'

    Bondgenoot! ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik weet nog toen een bitch aan een van mijn beste vriendinnen had gezegt dat ik tegen haar had gezegt dat zij iemand leuk vond en toen had de bitch dat ook aan andere vertelt... maar dus ik had datnooit aan haar vertelt en mijn vriendin geloofde dat gelukkig ook (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Jammer genoeg wel ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wel roddels die heel erg waren maar wel echt, door een of andere kutbitch die ik vandaag nog heel vuil heb aangekeken, ghehe. Maar mijn vriendin wel, diezelfde bitch had tegen iedereen gezegd dat ze zich voor de cam had gevingerd waar die vriendin bij stond.

    Ja, hatelijk. :/
    Vooral omdat je zelf weet dat het niet is maar anderen het niet willen geloven. Gelukkig heb ik het nog niet heel vaak voor gehad en is het nu alweer lang geleden!

    Een vriendin van me had het in haar hoofd gehaald dat ik verliefd was op een bepaalde jongen en zat tegen iedereen opmerkingen te maken daarover. xd Niet dat ze zei wie, maar wel "Tja, er is wel iemand die ze wel ziet zitten..." En eigenlijk vond ik dat vrij vervelend. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Escritura schreef:
    *Denkt terug aan middelbare schooltijd*
    Ik was verliefd op alles en iedereen volgens mijn klas. :'D en er ging een keer de roddel rond de school dat ik elsbisch was
    Wat half waar was, biseksueel, maar dat hoefde ze neit te weten

    Maar dat suckt best wel voor je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Praat me er niet van, ik heb bijna een tweede persoonlijkheid door al die roddels. (cat)


    26 - 02 - '16

    Volgens de roddels op mijn middelbare school zou ik emo/gothic zijn en aan automutilatie doen. Pure Bullshit

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 10:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mensen zeggen dat ik direct nu gothic ben, alleen omdat ik mn haar zwart heb :o..
    nou vind ik t niet erg om geassocieerd te worden met gothics..
    maar t blijft gwn dom dat sommige van mijn beste vrienden er dom over doen..
    ik bedoel: okee, ik vind t niet erg, maar kan t ook ietje minder??
    een tijdje praatte een paar mensen ineens daarom ook niet tegen me..

    IK VERF MIJN HAAR OMDAT IK DAT LEUK VIND..

    naja, mss wordt ik ook wel gothic, mss, mss ook wel emo
    whatever!!!


    you make everything seem so possible <3

    O god als ik alle roddels moet typen die over mij de ronde gaan...

    Ik geloof niet dat er echt roddels over mij in de ronde gaan, of niets dat me echt raakt omdat die 'roddels' van mijn zus vrienden waar zijn al zou ik het liever heel anders formuleren.
    Ik ben geen non of eeuwige maagd, ik ben gewoon zuinig op mijn lichaam en duik niet met iedereen in bed.:Y)

    Maar roddels doen me toch weinig omdat ik weet dat een roddel 6 weken de ronden gaat en daarna is het vergeten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.