• oke, ik weet niet of dit nu een vraag of een klacht is :X

    Ik ben gewoon voor de tweede keer mijn stories kwijt!:O
    Dit was ik ergens in april of mei ook al, alleen was toen alles echt weg! Nu is alleen 4 stories de inhoud compleet weg, en van 1 storie mis ik ineens een hoofdstuk of 15:| En ik mis dit keer ook al mijn gastenboek berichten '-,-

    Ik snap gewoon NIET hoe dit kan!

    Ja, ik heb meteen mijn wachtwoord weer veranderd, en ik weet zeker dat niemand mijn vorige had en nee, ik moet niets activeren, het is gewoon weg.

    Gelukkig heb ik alles in word staan, en is het makkelijk het terug erop te zetten, maar ik vind het gewoon enorm stom.

    Moet ik weer Rutger pb'en over dit? Of heeft iemand zoiets ook meegemaakt of is er iemand met andere tips ofzo?


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    wat raaar?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ben je niet gewoon gehackt? (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Ben je niet gewoon gehackt? (:


    Kan, maar als k uitvind wie, (6)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXStar schreef:
    (...)

    Kan, maar als k uitvind wie, (6)

    Tja.. Succes met dat uitvinden. :'3 Gewoon je wachtwoord opnieuw veranderen en zorgen dat niemand er met enige mogelijkheid achter kan komen. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Tja.. Succes met dat uitvinden. :'3 Gewoon je wachtwoord opnieuw veranderen en zorgen dat niemand er met enige mogelijkheid achter kan komen. (:


    Ik heb mn wachtwoord dus al veranderd:Y) Alle tips van de vorige keer meteen uitgevoerd (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Wow, dat is echt stom O.o
    Misschien moet ik alles ook maar even in word zetten...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nadineex schreef:
    wat raaar?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Je zit wel op veel verschillende IP's zie ik. Wissel je vaak van computer?
    En probeer ook ctrl+F5 even, want soms opent je browser je oude quizlet pagina.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hmm... toch ga ik meteen mijn stories op word of op hotmail zetten.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Rickjuh schreef:
    Je zit wel op veel verschillende IP's zie ik. Wissel je vaak van computer?
    En probeer ook ctrl+F5 even, want soms opent je browser je oude quizlet pagina.


    Nope, alleen op mijn eigen laptop boven en soms beneden, en een hele enkele keer alleen dingen lezen bij een vriendin, 1x in de maand ofzo,

    crtl+F5 haalt niets uit


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Nadineex schreef:
    wat raaar?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    En da's al de tweede keer? da's wel een verdachte zaak (krul)
    miss is vragen aan Rutger en kies een héél moeilijk wachtwoord zodat je zeker niet (meer) Gehackt kan worden (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat vind ik verdacht.(cat)


    effort never betrays you