• Ik ben eens benieuwd wie er hier dansers zijn van Q zijn.

    zo ja,
    Hoelang?
    Hoeveel?
    Welke stijl?

    Ik dans al 9 jaar lang 8 uur in de week 4 uur modern, 2 uur jazz, één uurtje techniek training en één uurtje hiphop. No way dat ik zonder zou kunnen want ik wil vanaf volgend jaar op school ook dans gaan volgen. Normaal zou ik al gestopt moeten zijn voor mijn knie, maar ik kan het gewoon niet.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb 8 jaar klassiek ballet gedaan, 2 uur in de week, (en een half jaar street-dance, maar dat vond ik echt flut) maar ik moest stoppen omdat ik ziek werd. Ik heb sinds de grote uitvoering in de schouwburg in oktober 2008 niet meer gedanst. Daar baal ik wel van, ik vond het geweldig.
    Nu dans ik af en toe mijn kamer rond, maar 't is natuurlijk niet hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:40 ]


    I can't even think straight.

    Ik wil 2 soorten dans doen en dat zijn 2 totaal verschillende stijlen.
    Buikdans en hiphop. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb eerst 4 jaar op twirlen gezeten en daar zat ook veel showdans/ballet gedoe bij en daarna ben ik op streetdance gegaan en daar zit ik nu dus bijna een jaar op.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hoelang? Dit is mijn tiende jaar.
    Hoeveel? dit jaar doe ik maar twee uur per week omdat ik ook volleybal doe enzo, maar daar moet je dan ook nog eens de uren bijtellen die ik les geef. Dat maakt dus *rekent even snel uit.* minstens zeven uren per week (in totaal)
    Welke stijl? Funk en Klassiek-Hedendaags.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zit al sinds mijn vierde op Ballet en heb 1 jaar op de nationale balletacademie in Amsterdam gezeten, maar daar moest ik mee stoppen omdat er iets met mijn voet was en als ik dan alsnog een aantal jaar achter elkaar elke dat op spitzen zou staan, dan zou ik op mijn 20e niet meer kunnen lopen, mja, ik doe nu gewoon normaal ballet en streetdance/hiphop/modern (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Een maand
    Twee uur in de week
    Jazz Ballet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik heb 12 jaar gedanst, hiphop en iets wat niet echt een stijl was, maar ik deed het echt graag. Ik ben moeten stoppen omdat ik op kamers zit, echt heel jammer.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ikke! Al zeven jaar doe ik aan streetdance. (Ik heb blijkbaar aanleg voor voguing.... 0.o)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik heb 3 jaar gedanst, maar moest stoppen vanwege mijn ziekte. Ik deed aan stijldansen; goud (ballroom & Latin) (:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 15:14 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.