• Normaal start ik dit topic vroeger op, maar ik ben depressief door mijn examenrooster dus ik had er helemaal geen zin in. Anyway, hier is-ie. Als je dingen kwijt wilt (zoals waarom je examenrooster kut is), of wilt zeuren over dingen (zoals je examenrooster) of wilt zeggen hoe je examens gegaan zijn (of niet gegaan zijn door je examenrooster) of enig iets anders verkeerd is (zoals je examenrooster), dit is het topic!


    Heel veel succes, iedereen! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    hahaahahahaa yes dit topic i've waited


    Heaven is a place that we all have

    Bekijk het positief. Jullie kunnen kerst en nieuwjaar vieren zonder de stress van examens. ^^


    Take me to wonderland

    Euj, ik begin maandag.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik begin vrijdag met Frans en om eerlijk te zijn ben ik best wel tevreden over mijn examenrooster :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ik eindig met wiskunde. wiskunde :c


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ScotIand schreef:
    ik eindig met wiskunde. wiskunde :c


    ohmijngod jij ook al ik dacht dat ik de enige was die in deze eindeloze put was gevallen


    Heaven is a place that we all have

    Heel veel succes, lieve Belgjes! *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ohmijngod jij ook al ik dacht dat ik de enige was die in deze eindeloze put was gevallen


    HE. IK HEB DINSDAG (begindag) WISKUNDE. WOENSDAG FYSICA (en alsof dat nog niet moeilijk genoeg is, hebben we ook nog een leerkracht die alles tien keer moeilijker maakt en op haar testen bij god soms vragen stelt van op het ingangsexamen geneeskunde for Christ's sake). DONDERDAG FRANS (en raad nu eens in welke taal ik slechter ben dan in Frans???? inderdaad, ik kan wellicht nog beter Chinees + het is massa's veel). VRIJDAG BIOLOGIE (zelfde leerkracht van fysica, dus dat zegt genoeg).
    Ik ga DOOD zijn na die eerste week. MORSDOOD.
    Echt. De genie die het in haar hoofd gekregen heeft (en ja, haar hoofd, want het is m'n leerkracht geschiedenis die de roosters heeft opgemaakt) die vakken na elkaar te plaatsen, just aaasdfghjklm.

    Sorry. Lol. Frustraties. Wiskunde als laatste vak is inderdaad klote. :'D

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 19:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    HE. IK HEB DINSDAG (begindag) WISKUNDE. WOENSDAG FYSICA (en alsof dat nog niet moeilijk genoeg is, hebben we ook nog een leerkracht die alles tien keer moeilijker maakt en op haar testen bij god soms vragen stelt van op het ingangsexamen geneeskunde for Christ's sake). DONDERDAG FRANS (en raad nu eens in welke taal ik slechter ben dan in Frans???? inderdaad, ik kan wellicht nog beter Chinees + het is massa's veel). VRIJDAG BIOLOGIE (zelfde leerkracht van fysica, dus dat zegt genoeg).
    Ik ga DOOD zijn na die eerste week. MORSDOOD.
    Echt. De genie die het in haar hoofd gekregen heeft (en ja, haar hoofd, want het is m'n leerkracht geschiedenis die de roosters heeft opgemaakt) die vakken na elkaar te plaatsen, just aaasdfghjklm.

    Sorry. Lol. Frustraties. Wiskunde als laatste vak is inderdaad klote. :'D


    Ik heb aardrijkskunde en natuurwetenschappen op 1 dag. Het is niet moeilijk, gewoon boring as hell :'D
    ok ok hier mijn rooster + commentaar

    Maandag (12 dec.) Latijn: kots kots kots ik HAAT Latijn, maar ja heb ik wel lekker een weekend om ervoor te studeren

    Dinsdag Frans: echt ik hou van frans
    godsdienst: te makkelijk

    Woensdag aardrijkskunde & natuur (denk ik): nou ja gewoon de twee stomste vakken eruit gepikt ik bedoel blegh

    Donderdag geschiedenis & Engels: best leuk

    Vrijdag Nederlands: ik geloof niet dat iemand zijn boek ook maar opendoet voor dit examen

    Maandag Grieks: URGHHH vreselijk moeilijk

    Dinsdag WISKUNDE RR RGJ LERGJ EQLG


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    mijn rooster is oOK ERG HOOR.

    Dinsdag 13 dec: economie aka hoe verspil ik geld
    wetenschappen aka boemboemwow

    Woensdag 14 dec: frans aka ik praat thuis frans en op school en ik heb 96% voor frans

    Donderdag 15 dec: natuurwetenschappen aka hoe neukt een plant
    geschiedenis aka dode mensen

    Vrijdag 16 dec: engels aka show me ur tits
    aardrijkskunde aka klimaat en bergen

    Maandag 19 dec: wiskunde aka wtf is dit


    Heaven is a place that we all have

    Het ergste dat ik ooit meegemaakt heb is Frans en biologie op één dag, in het midden van de week. Ik was dood. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Het ergste dat ik ooit meegemaakt heb is Frans en biologie op één dag, in het midden van de week. Ik was dood. :W


    what. oké. dat is nog een gradatie erger.
    maar bio, fysica, wiskunde en frans in één week is ook tranen met tuiten huilen. :''''(


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    Het ergste dat ik ooit meegemaakt heb is Frans en biologie op één dag, in het midden van de week. Ik was dood. :W

    Probeer chemie en bio eens op één dag, midden in de week :') Klinkt misschien niet als zo'n uitdaging, maar onze leerkracht chemie maakt echt extreem moeilijke examens (en de leerstof is ook gewoon pittig moeilijk en veel) en onze leerkracht bio vliegt door de leerstof, waardoor we altijd mega veel leerstof hebben voor de examens. Dit jaar hebben we eens chemie en fysica samen voor de verandering en ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dysphoria schreef:
    Bekijk het positief. Jullie kunnen kerst en nieuwjaar vieren zonder de stress van examens. ^^


    Tears are words the heart can't say.

    Hoe zijn jullie examens tot nu toe geweest? Ik ben echt een slaaptekort aan het opdoen, lol. Goed nieuws is ... na deze week zijn de examens praktisch gedaan, want onze week was wiskunde, fysica, Frans en biologie. Hoewel ik de maker van het rooster op het moment dat ik het kreeg de keel om wou wringen, ben ik best blij dat ik er bijna van af ben, lol. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried