• He Sweetypops <3
    Ik hebt een idee ^^ Ja Verzorging kan dus nog wel ergens goed voor zijn,vooral als het de 7e en 8e uur is >< Man hoe verzinnen ze het ! Maar ik nu komt mijn idee

    Een meisje van 17 dat mensen helpt met hun problemen. Gewoon op een site die ze zelf heeft gemaakt en helemaal anoniem. Elke dag helpt ze over de 50 mensen met hun problemen via haar computer. Het meisje krijgt ook vaak reacties van mensen bij wie het probleem is opgelost en ze haar dus willen bedanken. Verder is ze een dood gewoon meisje dat naar school gaat,vrienden heeft en ook wel eens gekke dingen doet.Op een dag krijgt ze een mail van een jongen die een probleem heeft dat ze nog nooit eerder behandeld heeft. Voor het eerst weet het meisje niet wat ze aan die jongen moet sturen en kijkt op het internet of ze iets kan vinden wat de jongen zou kunnen helpen.Ze wil hem zo graag helpen dat ze zelf dingen gaat verzinnen als ze nix kan vinden. Gelukkig helpt het wel een beetje maar ze merkt dat de jongen nog niet van zn probleem af is. Elke x als hij wat stuurd voeld het meisje zich niet goed omdat ze hem zo graag helpen. Maar dan komt ze er achter dat het niet een gewone jongen is met gewone problemen..

    Wat vinden jullie? Is het een beetje orgineel?
    Tell Me what you think !!

    IK MAAK HEM NIET VOORDAT IK 18 REACTIE'S HEB VAN VERSCHILLENDE MENSEN !
    xoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    stoer idee:D


    I am an idiot, I move.

    heel orgineel, moet jezeker doen!


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind 't een goed idee (x
    Ik hoop dat verzorging mij morgen ook eventjes gaat helpen, ik loop echt vast tegenwoordig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Supper idee!;D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.