• Okee iedereen die een beetje gezond is weet dat Twilight bestaat iedereen die geniaal is is er Fan van maar nu is dus mijn vraag waarom??? leg hier uit waarom je fan van twilight bent en start leuke discusies en ontmoet nieuwe mensen.

    xoxo


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Gwn omdat ik het een geniaal verhaal vind!Ö Niet? En omdat ik het zo mooi vertolkt vind, de film. Maar toch, de boeken zijn veel mooier dan de films en de engelse zijn nog beter dan de nederlandse. Het origineel is altijd het mooiste, vind ik toch^^ Ik weet niet hoe het komt, maar ik voel me op 1 of andere manier aangetrokken tot die verhalen. En ik kan me er steeds mee inleven. Ik zie altijd alles voor me^^ Maar ook echt alles!x'D Nja, ik hou gwn van die boeken en films. Daarom dat ik er zo van hou!^^


    Life is a climb, but the view is great <3

    Ik houd er eigenlijk niet zo van?

    UNCOMMON schreef:
    Ik houd er eigenlijk niet zo van?

    Ik ook niet, gwn omdat ik alleen maar fan kan zijn van een muziek groep. Niet van een film of een boek? maar ja =D


    Your Butt is Mine!

    Ben niet echt fan.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik voel me gewoon aangetrokken tot het verhaal, maar vraag me niet hoe dat komt. In de boeken wordt alles zo mooi omschreven en verwoord, dat ik iedere beweging voor mijn ogen zie. Ik denk dat het komt doordat het zo fantasievol is en doordat de familie Cullen toch wel perfect zijn. :'D En ik kan me volledig in de situaties inleven. Dus, tsja ^^ (Ben wel géén fan)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 18:31 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het wel leuk, de boeken zijn zeker erg mooi!
    Maar ik vind die overdreven fans een beetje irritant eigenlijk...
    Je weet wel die meisjes die willen dat Robert hun bijt en dat soort dingen. Tuurlijk kan je iets geweldig vinden, maar sommige vind ik een beetje te vergaan. Maar ja, das mijn mening

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 16:13 ]

    ListenUp schreef:
    Ik vind het wel leuk, de boeken zijn zeker erg mooi!
    Maar ik vind die overdreven fans een beetje irritant eigenlijk...
    Je weet wel die meisjes die willen dat Robert hun bijt en dat soort dingen. Tuurlijk kan je iets geweldig vinden, maar sommige vind ik een beetje te vergaan. Maar ja, das mijn mening

    Dat vind ik nu dus namelijk ook. En vooral Team Edward en Team Jacob met de T-shirts en strings enzo vind ik belachelijk en erg ver gaan. Sommige fans zijn gewoon erg opdringerig en dat haat ik zo. Maar dat heb je van alles, niet alleen van twilight.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, leuke film enzo.
    Maar ik snap echt niet dat deze film zó populair is, zó geweldig is die ook weer niet. ==' Dit ligt niet aan mijn smaak, maar de film van 2009 was toch echt...niks. Tot nu toe was 2009 niet helemaal fantastisch qua films. Alleen Transformers 2 en Gi.I. Joe ofzo, ik vond ze wel hélemaal geweldig maar het waren geen films van 'dat is dé film van 2009'. Maar eind 2009 en begin (en de rest) 2010 komen er weer veel.

    Ook vind ik dat het gewoon dom is dat het over vampieren gaat. Vampieren horen niet 'vegatarisch' te zijn en zo 'chill'. Gewoon bloeddorstig en gevaarlijk. Ook is het verhaal ook niet de orgineelste.

    Daarbij is Bella gewoon een kut personage.

    Einde.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 16:16 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Er zit een japanner in de film. <3
    & ik lees het boek, omdat ik vampiers leuk vind
    (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 16:17 ]

    Ik ben geen fan van twilight specifiek, maar van alle vampierenverhalen die ik ken eigenlijk. :'DDD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vind ik nu dus namelijk ook. En vooral Team Edward en Team Jacob met de T-shirts en strings enzo vind ik belachelijk en erg ver gaan. Sommige fans zijn gewoon erg opdringerig en dat haat ik zo. Maar dat heb je van alles, niet alleen van twilight.


    Ja je hebt gelijk, maar bij twilight valt het gewoon zo op..

    Ik ben het eens met Carnage.
    Ik vind Twilight opzich wel oké, maar het feit dat de Vampiertjes daar tralala gaan schitteren?
    Sorry, maar dan haak ik af. :X


    Let the Night embrace you

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vind ik nu dus namelijk ook. En vooral Team Edward en Team Jacob met de T-shirts en strings enzo vind ik belachelijk en erg ver gaan. Sommige fans zijn gewoon erg opdringerig en dat haat ik zo. Maar dat heb je van alles, niet alleen van twilight.


    Daar heb je helemaal gelijk in^^


    Life is a climb, but the view is great <3

    Tis gwn awesome =3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ListenUp schreef:
    (...)
    Ja je hebt gelijk, maar bij twilight valt het gewoon zo op..

    Bij tokio hotel toch ook? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right