• Ik doe zoveel als ik kan.

    Boodschappen,dwielen,stofzuigen,bedden opmaken,wassen etc etc.

    En jij?


    mijn papa en mijn mama hebben al zoveel stress met hun werk dus doe ik het.


    En mijn broer helpt me ook zo afentoe,

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 20:31 ]

    PUKKELxDING schreef:
    Zodra ik merk dat het nodig is doe ik wat, maakt op zich niet zoveel uit wat het is.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Tempesta schreef:
    Niet zo veel, vrees ik.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Soms afwassen, mijn kamer onderhouden en geregeld koken. Eigenlijk niet zo veel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Af en toe koken, mijn bed opmaken, de vaatwasser in en uit ruimen en een deel van de was doe ik.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Stofzuigen, was opplooien, was op de goede plaatsen leggen, afwasmachine in- en uitladen, vuile was naar beneden nemen, stof afdoen enz.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bijna niks. Bed opmaken, m'n kamer schoon houden en soms de vaatwasser uitruimen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik onderhoud mn eigen kamer. Want mijn pa mag niet eens mijn kamer op gaan ruimen. Ik ruim ook mn eigen glazen/borden en alles op.
    En als mijn vader of moeder vraagt of ik iets wil doen dan doe ik het, maar niet echt specifiek 1 ding.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kuis mijn kot volledig? Afwassen, stofzuigen, stof afdoen, bed opmaken, koken, en wel meer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hooligan schreef:
    Niks, alleen soms de vaatwasser uitruimen (': En ik dek de tafel en ruim weer af.

    Niet veel. Af en toe de afwas opruimen en tafel ophalen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 22:29 ]


    <3

    De bank.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tafel afruimen, vaatwasser uitruimen. Soms tafel dekken en soms de was op hangen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe het huis stofzuigen, de badkamer schoonmaken, de vaatwasser uitruimen en mijn eigen kamer afstoffen + stofzuigen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wij hebben een schoonmaakster die elke dag komt :c

    alles ( wel samen met mn moeder)
    , aangezien mijn moeder hele drukke baan heeft en wij maar met zn 2-en zijn:)


    I solemny swear i am up to no good