• Oh man, iemand heeft het weer te pakken..;

    Oké, om bij het begin te beginnen; ik doe een opleiding av-productie en laatst werden twee vriendinnen van me van de opleiding en ik opgeroepen om een productie te maken met twee jongens van een andere film-opleiding. En ja hoor, je raadt het al, één van de jongens (de cameraman ;D) was wel erg leuk..

    We hebben dus twee dagen aan die film gewerkt, en nu zijn we officieel klaar met filmen. Afgelopen. Done. Het word nog geëdit en dan issie klaar, maar ik weet dus niet of ik hen nog zie.

    Ik heb hem op FB en zijn nummer.. maar wat moet ik nou doen? Ik wil niet meteen zeggen dat ik hem leuk vind, maar ik wil hem wel leren kennen en ook niet opdringerig overkomen.. Help?

    (flower)


    ars moriendi

    Nou, stel voor dat je samen een heel leuk filmpje kunt gaan maken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Stel voor om samen met je vriendinnen en de jongen die je leuk vind en die andere jongen iets leuks te gaan doen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Stel voor om samen met je vriendinnen en de jongen die je leuk vind en die andere jongen iets leuks te gaan doen.

    Hmm.. dat is lastig, want ik ken hem dus helemaal niet goed, heb nu alleen samen die film gemaakt.. wat zouden we kunnen doen?


    ars moriendi

    RainbowDash schreef:
    Nou, stel voor dat je samen een heel leuk filmpje kunt gaan maken (cat)


    hahahahahahahh ;$


    To infinity and beyond •

    RainbowDash schreef:
    Nou, stel voor dat je samen een heel leuk filmpje kunt gaan maken (cat)

    -out-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Je hebt hem op FB en zijn nummer. Easy game.
    This is how I would do this: stel voor om met z'n vieren het eindresultaat van de film te gaan vieren, in de stad in een kroegje of whatever. Grijp die kans aan om met hem in contact te komen en als het heel erg bevalt, kun je nog vaker afspreken en bovendien heb je naderhand gespreksstof op FB of tijdens het sms'en :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    Nou, stel voor dat je samen een heel leuk filmpje kunt gaan maken (cat)

    Ahahaha jij bent echt onmogelijk, hè xD <3

    @C18: Hmm.. bedankt! =)


    ars moriendi

    Gewoon zeggen dat je een leuke tijd hebt gehad tijdens het filmen en graag nog eens met hem af zou spreken?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zeggen dat je de film Titanic wilt nadoen? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je zou naar de bios kunnen gaan of gezellig wat met elkaar gaan drinken


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Je zou naar de bios kunnen gaan of gezellig wat met elkaar gaan drinken


    26 - 02 - '16

    Stuur gewoon een sms'je, dat je contact wilt houden en of hij het ziet zitten om iets met die hele groep nog eens af te spreken ;D


    Has no one told you she's not breathing?

    Templesmith schreef:
    Zeggen dat je de film Titanic wilt nadoen? (wbw)

    Me gusta.. (wbw)


    ars moriendi

    RainbowDash schreef:
    Nou, stel voor dat je samen een heel leuk filmpje kunt gaan maken (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking