• Ik vind dat ik te weinig verhalen lees op quizlet en ik zou graag iets meer beginnen lezen. Wel ben ik nogal kieskeurig, dus;

    Fanfiction
    - All Time Low (vooral Alex Gaskarth & Jack Barakat)
    - Paramore
    - You Me At Six

    Onbekende personen
    - Geesten, paranormale verschijnselen
    - Vriendschap, romantiek
    - Thriller, detective, horror

    Andere
    - Hoofdstukken meer dan 500 woorden
    - Regelmatig posten (1 tot 2 keer in de week)
    - Hoeveel hoofdstukken maakt niet uit
    - Goed geschreven, verzorgde taal

    Verder mag One Direction ook, want ik weet nu al dat mensen dit gaan vragen, maar enkel als het een goed verhaal heeft en niet zo cliché is als de meeste verhalen.


    Olive

    Ik heb alleen fantasy(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik heb alleen fantasy(cat)


    Mag ook (krul)


    Olive

    Ik heb wel een Drama, Waargebeurd, Romantiek story :3



    I wrote your name in the sand,
    but the sea washed it away.
    I wrote your name in the crumbs,
    but the birds ate them.
    I wrote your name in my heart,
    and there he sits still
    !


    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: Drama, Waargebeurd, Romantiek
    Aantal woorden: 2158
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal abo's: 12
    Aantal bladwijzers: 4
    Status: In ontwikkeling



    26 - 02 - '16

    Clash of the nations



    In de toekomst, om precies te zijn in het jaar 4076, is het menselijk ras zover geëvolueerd dat ze beschikken over bepaalde gaven. In die tijd is de wereld niet meer hetzelfde, door de klimaatverandering staat het grootste deel van de wereld onderwater, op een klein stuk land na. Op dit stuk land wonen twee verschillende volkeren, de Magarras en de Figuils, die al jaren tegenover elkaar staan. Het lijkt een zinloze strijd, maar geen van beiden wil toegeven.

    Willow Poynter is een zeventienjarig meisje, die de gave bezit om zwaartekracht te kunnen sturen. Ze maakt deel uit van de Magarra stam. Daar is het traditie dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat. Willow wordt ingedeeld in de groep BC104 samen met negen anderen. Nu is het aan haar de taak om haar volk te verdedigen, maar zal dit haar wel lukken? Zelfs wanneer er liefde, vriendschap, haat en verraad in het spel komen?

    #Onbekende personen, Fantasy, Actie


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    Iedereen weet dat Louis Tomlinson ooit het gekke idee had van één nacht, samen met zijn beste vriend Stan, naar Ibiza te gaan en alle problemen voor één nacht te vergeten. Wat als iemand aan de andere kant van de wereld net het zelfde idee had? Na dat ze toch al diep genoeg in het glas hadden gekeken beleefden ze samen de nacht van hun leven. Maar wanneer ze terug zijn in hun vaderland, Louis in Engeland en Manu in spanje zelf, herinneren zich niets meer, maar ze missen iets. Ze voelen zich anders, raar, alsof er een stukje ontbreekt in de puzzel van hun leven. Langzaam aan krijgen ze kleine aanwijzingen over alles wat er die nacht gebeurde en welk puzzelstukje nu precies ontbrak.

    Verlopige titel


    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 0:38 ]


    all I want is the taste that your lips allow




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Captured Land


    Het jaar 2367, Engeland is zo’n 100 jaar geleden over genomen door ‘Ikoru’. Sindsdien is het land volledig afgesloten van de rest van de wereld. Het land is een puinhoop geworden, de bevolking is enorm uitgedund en de mensen die zijn overgebleven leven in een voortdurende angst. Ze worden onderdrukt en uitgebuit. Toch leeft er, onder de puinhoop, een groep voort met een eigen mening, een eigen leven, Het Verzet. Van deze groep maak ik deel uit, ‘I’m one of the last survivors’.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn verhaal 'Paranormal girls' wil je misschin wel lezen. Maar ik heb nu even geen link want ik zit op m'n iPod $


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Taken. | Zourry



    "Harry,
    Thank you for showing me
    Who you are underneath, no
    Thank you, I don't need another heartless misery
    You think I'm doing this to make you jealous
    And I know that you hate to hear this
    But this is not about you anymore

    Who do you think you are
    Who do you think I am
    You only love to see me breakin'
    You only want me 'cause I'm taken
    You don't really want my heart
    No, you just like to know you can
    Still be the one who gets it breakin'
    You only want me when I'm taken."
    -Louis William Tomlinson



    Het gaat over Louis die verliefd is op Harry, maar hij wijst hem keer op keer af. Dan besluit Louis dat het genoeg is geweest en doet er alles aan om Harry vergeten. Na een paar maanden wordt hij eindelijk weer verliefd. Dit keer op Zayn. Louis is bang om weer gekwetst te worden, maar als hij het Zayn eenmaal vertelt heeft kan zijn geluk niet meer op. Zayn is ook verliefd op hem. Maar wat als Harry weer om de hoek komt kijken en zegt dat hij van Louis houdt?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 10:07 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Can't live without you anymore || Ft. Niall Horan


    Love is Love,
    Love is you,
    I Love Love,
    so I Love you.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    What's wrong with me?


    He was like nobody else.
    Since that day he has changed.
    I don't know what it is, but he's not the Louis I remember.


    Klik op het plaatje (:


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Onbekende personen, romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Thousand Miles ~ Onbekende personen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb al mijn verhalen verwijderd, maar ga over een paar weken als start voor het nieuwe jaar beginnen aan een verhaal waar ik al een tijdje mee in mijn hoofd zit: Vertel me wat schoonheid is. Misschien iets dat je ook wel leuk lijkt om te lezen als hij op Q. staat? (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle