• Ja, ik weet het eigenlijk wel zeker. Ik wil het echt niet, maar het is gewoon zo. Ik ben verliefd op een jongen van me school, en hij is voor mij gewoon zo perfect. Hij heeft alleen communicatieproblemen. - Nee eigenlijk niet, maar dat lijkt wel zo, want hij praat haast niet - Maar dat vind ik eigenlijk wel schattig. Hij is wel súper knap. Alleen ieder meisje is verliefd op hem. Dus uhm, ja. Jammer genoeg. Maar echt serieus, ik denk dat niemand zo verliefd, en geobsedeerd door hem is als mij. Ik denk echt 24/7 aan hem. Vorige keer, wou ik zeggen, 'Auw, fuck jou de bal kwam tegen me hoofd' maar ik zei; 'Auw, fuck jou de bart kwam tegen me hoofd' Die jongen heet dus bart. En ik wou ook nog zeggen van, 'Ik ga een muffin kopen' toen zei ik, 'Ik ga Bart kopen' Ik denk echt té vaak aan hem. En hij weet enkel me naam. Maar ik wil niet verliefd op hem zijn, omdat mijn vriendin ook heel erg verliefd op hem is. En ik gun hem haar liever dan mijzelf. Omdat zij gewoon mijn vriendin is, en ik denk eerder aan anderen dan aan mezelf. Wie van jullie is ook ontzettend verliefd?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 16:24 ]

    Misschien is het dan leuk als je met hem gaat praten of is hij autistisch?


    Physics is awesome

    Ik ben ook verliefd. Ik heb ook een vriendje. Maar mijn ouders, die er inmiddels achter zijn, zijn er niet zo blij mee (bloos)


    26 - 02 - '16

    Niet zó erg, maar in mijn geval is het ook best wel hopeloos.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eyes schreef:
    Misschien is het dan leuk als je met hem gaat praten of is hij autistisch?

    Nee, hij is niet autistisch ofzo, hij heeft veel vrienden. En iedereen is verliefd op hem. Maar me vriendin heeft eens bijgehouden wat hij een hele periode lang zij, en dat waren maar 2 bladzijdes. Hij praat dus weinig of gewoon haast niet. Al begint hij nu steeds meer te praten. Maar ik wil wel een praatje met hem maken, alleen volgensmij heeft een roddelaar uit de klas al verteld dat ik geobsedeerd ben door hem zonder dat ze het zo bedoelde. Dus nu denkt hij dat ik een stalker ben maar dat is niet zo..

    Hmm, ik zou toch maar eens met hem gaan praten, anders merkt hij je nooit op...
    Ik ben ook hopeloos verliefd. Ik dacht eerst dat het helemaal wederzijds was, dat vertelde hij me keer op keer, maar nu toont hij opeens totaal geen interesse meer in me.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben niet verliefd, never been. Ik flirt hier en daar gewoon wat rond, lol.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik ga iets heel idioots voorstellen: PRAAT MET HEM!

    Hij zegt niks, maar nu meer: hij is ook verlegen. Als iemand met hem praat vind ie dat fijn, want verlegen mensen willen best een gesprek starten maar hebben geen flauw idee wat ze dan moeten zeggen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben ook ontzettend verliefd, maar dan op mijn vriend dusja <3

    Maar ik ben het met RainbowDash eens, praat met hem (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben ook verliefd en het is fackin' hopeloos. (cat)

    Bij mij op school is er ook een jongen dat Bart heet en er zijn ook nog redelijk veel meisjes verliefd op hem, alleen ik niet.
    Sorry dat moest ik gewoon even zeggen xd


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Ja, hopeloos verliefd op m'n vriend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmmm begin gewoon tegen hem te praten. Niet direct een diepgaand gesprek beginnen ofzo, maar ga eens bij hem staan in de pauzes, vraag zijn mening als je iets aan het vertellen bent, betrek hem in je gesprekken... :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Inviolable schreef:
    Ik ben ook verliefd, maar dan op mijn vriend dusja <3

    Maar ik ben het met RainbowDash eens, praat met hem (: !

    Wat RainbowDash zegt! (:
    + Ik ben ook verliefd. Best wel heel erg volgens mij. Maar mijn beste vriendin begrijpt me niet en daardoor voel ik me echt best wel.. Eenzaam ofzo, ik weet niet. En ik weet niet of hij mij leuk vindt, ik praat wel veel met hem, maar hij is voor iedereen aardig dus dan weet ik het nooit D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)