• Voor mensen die gewoon ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) spreken, wordt het hard oefenen op een zachte 'G'. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat Brabants het meest sexy accent in Nederland is. Ruim veertig procent van de mensen koos voor de zachte 'G'. Utrechts werd als minst sexy verkozen.


    bron

    Voel me heel vereerd, haha.
    Maar welke accent vind jij het meest sexy?


    <3

    Ik weet dat ik sexy ben (wbw)

    Ik vind het wel leuk klinken, vooral de Brabantse G. De Limburgse G vind ik... hm, irritant, vooral de manier waarop mijn oom & tante praten. Zuid-Limburgs vind ik niets.

    Ik vind alle Engelse accenten, op Australisch en Amerikaans na, geweldig. Vooral Schots en Iers, oohh :9~


    Destroy what destroys you.

    Pariah schreef:
    Is ABN dan met een harde G?
    Ik kan dat niet, ben een Brabander. :W


    Geen idee. Ik denk dat ABN voornamelijk met schrijftaal/grammatica/formulatie te maken heeft.


    Destroy what destroys you.

    Racoon schreef:
    Ik vind accenten niet sexy ofzo. Ik vind plat praten echter wel heel grappig klinken :W


    Lol dan praat ik schijnbaar grappig volgens jou.

    OT: Ik vind een zachte "g" veel mooier dan een harde "g". Niet per se sexy, gwn mooier.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Yoda schreef:
    Ik vind in het engels een brits accent sexy, een italiaans accent is ook behoorlijk aantrekkelijk.
    Een zachte g vind ik persoonlijk niet sexy. Het komt aardig en aantrekkelijk over, omdat iemand er liever door gaat klinken, maar het is eerder schattig dan dat het sexy is ='D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het meest sexy datgene dat voor mij normaal is. Dus geen dialect, behalve dan het gebruik van ge en gij. (Want behalve ge/gij spreek ik AN en heb ik geen vreemde klankdialecten).


    If we had not a soul, music would have created it.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, ik ben het er wel mee eens. :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind trouwens het Briste accent en het Spaanse/Italiaanse accent heel aantrekkelijk (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I'm sexy and i know it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    I'm sexy and i know it.
    WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE YEAAH!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    (...)WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE YEAAH!


    Haha :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het Australische en Ierse accent zou leuk maar ik lig echt in een deuk als ik sommige Belgen hoor praten. En ik spreek zelf ook met een accent en ik vind de Brabantse G echt geweldig


    Physics is awesome

    Vivacious schreef:
    Ik vind een zachte G echt lelijk. Ik vind alle accenten in Nederland lelijk, maar goed.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    & ik vind Brits seksie :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind