• Goed, misschien ben ik de enigste maar is het iemand anders ook al opgevallen dat Quizlet tegenwoordig VOL staat met 1D? De top 5 story's, de top 5 quizzen en de spotlight! Ik erger me er eigenlijk wel aan, maar dat komt gewoon omdat ik ze niet echt moet hebben...

    Hoe dan ook, om de 5 seconden zie je wel Harry Styles, One direction, Zayn Malik (en dit heb ik gewoon eventjes van de spotlight afgekeken, 4/5 dat langs komt is 1D)

    Wat denken jullie ervan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Je bedoelt Zayn (joehoe)



    Hoe weet jij nou wat ik bedoel? Niet! Nee, ik bedoelde niet Zayn, ik bedoelde Harry, precies zoals ik het zei :9~


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Vind ik ook, eerst was het JB en nu 1D.. Het zal wel weer overwaaien xd Misschen wordt het ooit nog Percy Jackson xd Wat ik wel niet zo heel leuk vind is dat het steeds weer dezelfde zijn die in de top staan...


    help

    Ach joh, dat gaat wel weer over.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Binnen een dikke maand is dat voorbij (: Net zoals bij Justin Bieber, voetbal story's ... 1D is gewoon de nieuwe hype (:


    Live life limitless.

    LOVEANNABETH schreef:
    Is dit nu een serieuze klacht?:W

    PHENOMENIALL schreef:
    Ik vind 1D wel heel leuk, maar sommige mensen overdrijven ook een beetje idd (:


    Ivar Oosterloo.

    Geef het een paar maanden, dan hoor je er niets meer van. ^^
    I hope


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Inderdaad je komt eigenlijk allemaal nog maar One Direction tegen. Ik was zelf ook zo'n megafan, maar daar ben ik nu zelf best wel overheen. Vind ze nog harstikke leuk, maar ik schrijf er geen verhalen meer over. Ach het gaat wel weer over.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ok. Het kan misschien wel dat Q vol zit met 1D. Maar, je hoorde de meeste mensen ook niet klagen toen Q vol zat met Bieber, of Tokio Hotel of HP.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    Ok. Het kan misschien wel dat Q vol zit met 1D. Maar, je hoorde de meeste mensen ook niet klagen toen Q vol zat met Bieber, of Tokio Hotel of HP.


    Eigenlijk wel, bij tokio hotel misschien niet, maar toen was er ook een filter. Bij Harry Potter waren er wel klachten, en bij Bieber ontzettend veel(cat)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:49 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    weheartit schreef:
    Ok. Het kan misschien wel dat Q vol zit met 1D. Maar, je hoorde de meeste mensen ook niet klagen toen Q vol zat met Bieber, of Tokio Hotel of HP.


    Eigenlijk werd er toen ook geklaagd 8D
    Ik vond JB irritanter dan 1D... en 1D kan ik nu blokken van eht forum *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PHENOMENIALL schreef:
    Ik vind 1D wel heel leuk, maar sommige mensen overdrijven ook een beetje idd (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja, maar dat was net als met Bieber, en 16+, gewoon een hype.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Boulevard schreef:
    Binnen een dikke maand is dat voorbij (: Net zoals bij Justin Bieber, voetbal story's ... 1D is gewoon de nieuwe hype (:


    Oh, dan zwijg je nog van Twilight en Harry Potter... In ieder geval, wat ik wou zeggen, vele mensen die denken gewoon dat er meer mensen naar hun story gaan kijken als ze er een of twee keer | of / in zetten of als ze engelse tietels geven. Nix mis mee, het is nu eenmaal een 'Story-hipe' van al die dingen die ze in de titel zetten. Maarja, over een paar weken, maanden of in het ergste geval jaren is het voorbij.

    ILOVEELENA schreef:
    Is dit nu een serieuze klacht?:W


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.