• Goed, misschien ben ik de enigste maar is het iemand anders ook al opgevallen dat Quizlet tegenwoordig VOL staat met 1D? De top 5 story's, de top 5 quizzen en de spotlight! Ik erger me er eigenlijk wel aan, maar dat komt gewoon omdat ik ze niet echt moet hebben...

    Hoe dan ook, om de 5 seconden zie je wel Harry Styles, One direction, Zayn Malik (en dit heb ik gewoon eventjes van de spotlight afgekeken, 4/5 dat langs komt is 1D)

    Wat denken jullie ervan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb niks tegen of met 1D, maar is het gewoon niet handiger om een subforum te maken van 1D? Dan kunnen de fans rustig met elkaar praten en worden er minder quizzen van 1D gemaakt'


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    De meeste willen graag 1D lezen en dan schrijf je erover (als je ook fan bent ^^) en dan heb je veel lezers, inplaats van een story tr schrijven over iemand/iets wat niemand leest.. (krul)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Bah, hou nou eens op met dat bumpen! Irritant!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Page394 schreef:
    Ik heb niks tegen of met 1D, maar is het gewoon niet handiger om een subforum te maken van 1D? Dan kunnen de fans rustig met elkaar praten en worden er minder quizzen van 1D gemaakt'


    Er is al een subfourm over Onedirection en het is een van de hypes die je op quizlet af en toe hebt.

    Want er is toen ook een hele tijd een hype geweest met JB en het Wolfpack van La Push. Het is natuurlijk irritant als je geen fan bent maar op den duur zal het minder worden


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Er is al een subfourm over Onedirection en het is een van de hypes die je op quizlet af en toe hebt.

    Want er is toen ook een hele tijd een hype geweest met JB en het Wolfpack van La Push. Het is natuurlijk irritant als je geen fan bent maar op den duur zal het minder worden


    Ja. Dat had ik net ook gezien. Ik heb daar nog nooit op gelet...
    Ik stoor me er niet aan, omdat ik zelf Harry Potter fan ben, en ik weet dat sommige mensen zich daar ook aan storen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Toen het een Justin Bieber hype was, was ik ook geen fan en daar irriteerde ik me ook lichtelijk aan, maar toch negeerde ik het. Dit is gewoon een hype. Is ook niet zo gek, ze worden steeds bekender in Nederland, hebben net een album uitgebracht. Dat zag je ook met Harry Potter, zodra de laatste film uitkwam was er even een Harry Potter bombardement.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    vroeger was het Tokio hotel, dan weer een Harry Potter, dan Justin Bieber, nu One Direction. Het is een rage en het zal zoals alles wel weer overvliegen ;) Zelf ben ik er ook niet echt voor maar tjah, Vroeger was er eens sprake van een filter of zo iets voor TH toen, maar zelf is vond ik dat nutteloos. One Direction zal zoals alles wel overvliegen ;)


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    OMG. Is dit nu echt een klacht?


    Love is Louder then the pressure to be perfect.....

    Ik ben wel fan maar dit loopt inderdaad een beetje uit de hand. 1D fanfics worden een beetje overnep, leuk die fantasie maar iedereen doet het!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    25-11'11 beetje oud..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Gewoon een hype. Waait wel weer over.


    I am an idiot, I move.

    Ach, als het aan mij lag zou Q volstaan met dingen die ik leuk vond, maar aangezien dat toch niet gaat gebeuren... Is het ook geen ramp, hé.
    En verder is dit topic echt al oud. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    het is wel waar vroeger alleen maar JB nu 1D ik ben er ook fan van maar ik vind ook dat het wat te veel word

    OUD topic is OUD


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik lees verhalen van hun ja maar ik wil ook gewone verhalen lezen maar die vind ik niet. Heel af en toe wel 1 maarja.