• "I got stuck with my best friend and some tourists on an uninhabited island.." - Mayh Harvey

    Mayh Harvey gaat samen met haar beste vriend, Russ, een trip maken met een groot cruiseschip. Naast hun zijn er talloze andere passagiers aanwezig, waaronder Zayn en zijn vriendin. In een oogwenk keldert het schip en strandt iedereen aan op een onbewoond eiland. Uit het niets duikt Liam Payne op, die is meegereisd met Zayn.
    Het wordt voor Mayh een pijnlijke keus tussen Russ, Liam en Zayn. Daarnaast komt de vriendin van Zayn ook naar voren in het hele schouwspel; en wie is toch dat manke, bloedmooie meisje dat Liam achtervolgt?



    clickformore.
    note; het is mijn eerste story dus ik zou graag wat meningen willen horen :D?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 23:21 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik zou een ander lettertype nemen, of teminste iets groter, maar voor de rest klinkt het wel interessant (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik zou een ander lettertype nemen, of teminste iets groter, maar voor de rest klinkt het wel interessant (:


    Oké haha, bedankt voor je reactie! (flower)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Taize schreef:
    Ik zou een ander lettertype nemen, of teminste iets groter, maar voor de rest klinkt het wel interessant (:

    this^^ Voor de rest leuk bedacht


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het eerste hoofdstuk staat online (: *click* (A)

    het tweede, derde en vierde hoofdstuk overigens ook. (flower)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 23:03 ]


    Full of envy behind that anonymous mask