• Nou, de titel zegt het. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *Overgehouden.
    En een aantal dingen, maar die zet ik niet zomaar op Quizlet (':

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    i put the fun in funeral

    en het is "Waar hebben jullie een trauma aan over gehouden."


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    Me so good.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    Ik heb een trauma voor sommige mensen... en voor hackers. Verder gaat het jullie niks aan, en nu ook dit, ik kan niet meer naar Spongebob kijken zonder dit te denken:



    Ik kan het gewoon niet langer... BYE-BYE, CHILDHOOD! D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die keer dat ik per ongeluk een dikke, vette, zwarte spin vast nam, vol in de hand. Ik was aan het praten tegen mama en dacht dat het een plush was. :/
    Ik heb liggen schreeuwen dat 't niet normaal is.. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    Die keer dat ik per ongeluk een dikke, vette, zwarte spin vast nam, vol in de hand. Ik was aan het praten tegen mama en dacht dat het een plush was. :/
    Ik heb liggen schreeuwen dat 't niet normaal is.. (:


    Woah. O.O


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mn voet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik heb een trauma voor sommige mensen... en voor hackers. Verder gaat het jullie niks aan, en nu ook dit, ik kan niet meer naar Spongebob kijken zonder dit te denken:



    Ik kan het gewoon niet langer... BYE-BYE, CHILDHOOD! D:


    AHAAHAHAHAHA. omg, die clipje.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    M'n kat Milo, die nu niet meer leeft. Ik zag met mijn eigen ogen hoe hij aangereden werd en stuiptrekkend doodging.


    26 - 02 - '16

    De titel van dit topic. (krul)


    Cool, neat, swell -Cry

    Tante viel, en toen brak dr bril en doorboorde een stukje blijkbaar in haar huid, overal bloed en hechtingen, bah, ik krijg er helemaal rillingen van..


    I hope heaven needs you more than I do now.