• Nou, de titel zegt het. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Oh van een foto van Chris Brown. Buttnaked. Die hij zelf heeft gemaakt. Vandaar mijn bijnaam; Chris Dick Brown.


    To infinity and beyond •

    RainbowDash schreef:
    (...)



    hihihi

    Go awaaaaay, you bitch! D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik haat (connexxion) busjes, dan kun je het al raden, eh?

    Sheffield schreef:
    Oh van een foto van Chris Brown. Buttnaked. Die hij zelf heeft gemaakt. Vandaar mijn bijnaam; Chris Dick Brown.


    The same here. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Aan een eng verhaal dat ze me op kamp hebben verteld in groep 8.
    Ik ben er echt altijd bang voor gebleven:
    "Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Het stel heeft een nieuwe babysitter en na een uurtje komt de vader erachter dat hij vergeten is zijn mobiele nummer aan de babysitter te geven zodat ze kan bellen als er wat mis is.

    De man belt naar huis en geeft zijn nummer door. De babysitter meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen als ze wakker worden.

    Geen probleem. Natuurlijk mag dat, antwoordt de vader. De babysitter heeft tot slot nog een verzoek. Of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen. Ze wordt nerveus van de grijns op zijn gezicht.

    "Pak onmiddellijk de kinderen en ga meteen naar de buren", zegt de vader. "Ik bel nu meteen de politie. We hebben geen standbeeld van een clown op de slaapkamer."


    Still really creeps me the f*ck out!


    Here & Now

    Horrorfilm. nog steeds nachtmerries.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Siddhartha schreef:
    Aan een eng verhaal dat ze me op kamp hebben verteld in groep 8.
    Ik ben er echt altijd bang voor gebleven:
    "Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Het stel heeft een nieuwe babysitter en na een uurtje komt de vader erachter dat hij vergeten is zijn mobiele nummer aan de babysitter te geven zodat ze kan bellen als er wat mis is.

    De man belt naar huis en geeft zijn nummer door. De babysitter meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen als ze wakker worden.

    Geen probleem. Natuurlijk mag dat, antwoordt de vader. De babysitter heeft tot slot nog een verzoek. Of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen. Ze wordt nerveus van de grijns op zijn gezicht.

    "Pak onmiddellijk de kinderen en ga meteen naar de buren", zegt de vader. "Ik bel nu meteen de politie. We hebben geen standbeeld van een clown op de slaapkamer."


    Still really creeps me the f*ck out!

    O_O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    O_O

    Dat was ook mij blik op dat moment haha, ik was 11!
    De dag erna hadden we nog de spooktocht. Ik was vreselijk bang.


    Here & Now

    Van de gym van vorig jaar, sinsdien heb ik faalangst voor gym.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Siddhartha schreef:
    (...)
    Dat was ook mij blik op dat moment haha, ik was 11!
    De dag erna hadden we nog de spooktocht. Ik was vreselijk bang.

    Haha, kan ik me voorstellen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Annwfyn schreef:
    De titel van dit topic. (krul)


    comfort in c h a o s

    Intelligence schreef:
    Die keer dat ik per ongeluk een dikke, vette, zwarte spin vast nam, vol in de hand. Ik was aan het praten tegen mama en dacht dat het een plush was. :/
    Ik heb liggen schreeuwen dat 't niet normaal is.. (:


    Toen ik een jaar of ehm.. 10 was, toen was er opeens op mijn muur een hele grote spin, hij zat gewoon paar cm van mijn hoofd af. Dus ik helemaal gillen, sinds toen kijk ik altijd op de muur of er een spin is, en dan pas ga ik slapen. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    toen mijn beste vriendin me ineens zonder reden in de steek liet..
    sinds dien heb ik bindingsangst


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Eigenlijk niks?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen trauma's.


    Frankly my dear, I don't give a damn.