• Nou, de titel zegt het. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik heb trauma's aan Saw. Echt, ik durf niet meer naar buiten in het donker. Ik ben bang voor elke horrorfilm of misdaadfilm geworden.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Aziatische geesten in de spiegel. Ik durf 's avonds niet langs een spiegel als de lichten uit zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    clowns:|


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Toen ik klein was had mijn zus guppys die waren op een nacht uit de kom gesprongen. Ik ging die morgen wat aan mijn zus vragen en stapte er vol in met mijn blote voeten
    Sindsdien ben ik echt als de dood voor vissen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Toen ik negen was, was er een bepaald meisje bij mij in de buurt die me om de één of andere reden niet zo aardig vond (ze was toen 13) en toen ik een keer met een vriendin in een speeltuintje aan het spelen was, liep ze naar me toe, duwde me tegen een boom en probeerde me te wurgen. Sindsdien, elke keer als iemand mijn keel aan raakt, raak ik helemaal in paniek, en voelt het alsof ik geen adem meer krijg. :3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn orthodontist.
    En ja, dan bedoel ik serieus een trauma. Ik had nooit problemen met de vijfhonderd enge tangen in mijn mond, maar ik heb altijd enorm veel pijn gehad van mijn beugels omdat hij ze heel erg hard aanspande en op en keer zette hij zijn tang helemaal aan de zijkant van mijn mond en toen hij ze dichtkneep, knipte hij in mijn lip. (cat) Sindsdien begin ik onmiddellijk te zweten en heel hard in mijn handen te knijpen als hij met een tang aan de zijkant van mijn mond komt. Als een andere orthodontist dat doet, blijf ik wel rustig. Damn.(no_cheers)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 17:40 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    BBC schreef:
    toen mijn beste vriendin me ineens zonder reden in de steek liet..
    sinds dien heb ik bindingsangst


    +

    Het was 12 uur in de nacht of iets later en ik fietste met een vriendin naar huis. Bij mijn oude basisschool besloten we even te stoppen om onze jas uit te doen want het was echt verschrikkelijk warm die avond. Ik had net mijn jas over mijn stuur gehangen toen het opeens begon te waaien, dat was het probleem niet xd. Maar de dag ervoor hadden we saw gekeken en we waren nou niet van die horror mensjes xd
    Toen hoorde we zo'n saw geluidje (Dat enge lachje, echt precies hetzelfde!)
    En toen zijn we gillend weg gefiets.
    De volgende dag vertelde ik op school dat verhaal aan een andere vriendin, bleek dat zij die lach twee dagen eerder ook had gehoord..
    Oke nu klinkt het best wel grappig xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Het was afgelopen zomer en we zaten buiten. Madam wilde wat drinken dus ik schoof mijn stoel naar achter en stond op, schoof langs het muurtje en wilde naar binnen lopen. Toen zei mijn papa "Kijk eens wat er op je shirt zit." Maar ik weet dat hij altijd grapjes maakt dus ik lach zo heel sarcastissch, en toen zei mijn moeder "nee, serieus, kijk op je shirt." Dus ik kijken, zie ik een grote zwarte spin over mijn shirt heen rennen. Dus ik gillen en met mijn armmen spartelen, heen en weer bewegen. Toen hij weg was heb ik ongeveer een half uur gehuild. Echt, het was al jaren goed gegaan met mijn angst voor spinnen en toen gebeurde dat.. en sindsdien krijg ik alleen al de kriebels als ik er aan denk D:


    Believe in yourself.

    Sorry voor 2e bericht xd

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:26 ]


    Believe in yourself.

    Annwfyn schreef:
    De titel van dit topic. (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Gekko schreef:


    +10000000


    Not all those who wander are lost.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    & de film 'it' en spinnen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aan vandaag. Ik word nóóit meer verliefd, ik zweer het je. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.