• Nou, de titel zegt het. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Bij oud en nieuw stond een keer iets buiten in de fik en het was dicht bij onze huis. Ik was nog heel jong. Sinds dien ben ik doodsbang voor vuur :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb een paar dingen,
    maar een van de dingen is Spinnen,


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Een nachtmerrie. Klinkt heel raar, maar is wel zo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De jongens in mijn klas xD
    Ze makem nogal onaangename geluiden in de klas als je snapt wat ik bedoel :P


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    The Grudge Girl. Elke keer als het licht uitgaat denk ik dat ze achter me staat en me gaat vermoorden.
    Verder iets heel persoonlijks.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Gaat je niets aan.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Laraah schreef:
    (...)

    Wow, dat is vreselijk! Een maand geleden of zo ging ik slapen, ik lag in bed en ik ging net mijn licht uitdoen tot ik opeens een spin op mijn bed zag zitten. Hij was niet heel groot maar hij was zeker NIET klein! Maar ik was zo geschrokken dat ik ben beginnen huilen als een klein kind xd

    Haha, exact mijn reactie! :'D
    Ik ben eens mama gaan wakker maken omdat er zo'n vette spin op de muur zat. Mama was slecht gezind, maar ik was opgelucht. XD Ik sta dan ook altijd op een stoel en kijk boven en rondom mij en vraag dan altijd: "Is ze dood?" x] Ik loop soms helemaal naar de andere kant van het huis. :x

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:46 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RainbowDay schreef:
    Bij oud en nieuw stond een keer iets buiten in de fik en het was dicht bij onze huis. Ik was nog heel jong. Sinds dien ben ik doodsbang voor vuur :'D
    +spinnen

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:44 ]


    Shoganai i ne~

    weheartit schreef:
    (...)

    Toen ik een jaar of ehm.. 10 was, toen was er opeens op mijn muur een hele grote spin, hij zat gewoon paar cm van mijn hoofd af. Dus ik helemaal gillen, sinds toen kijk ik altijd op de muur of er een spin is, en dan pas ga ik slapen. ;x

    Yep, ik check altijd eerst mijn dekens want ze durven al eens over mijn deken kruipen. ): En ze zijn altijd in mijn kamer, nooit bij mama en papa of mijn broer... D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stinco schreef:
    Dat ga ik hier niet neerzetten, want dat is heel persoonlijk.


    Ivar Oosterloo.

    Dat ik op de deur klopte bij mijn broer en daarna gelijk opendeed. Ik zag iets wat ik niet had willen zien.(no_chears)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Kikkers...


    Bad decisions make good stories.

    Kaulitzcest schreef:
    Dat ik op de deur klopte bij mijn broer en daarna gelijk opendeed. Ik zag iets wat ik niet had willen zien.(no_chears)


    dit, maar dan was het niet mijn broer maar Fred... hij maakte geluiden...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naakte Chris Brown. *rilling*


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'