• Normaal ben ik niet zo iemand die huilt als iemand anders huilt. Maar dit brak echt mijn hart toen hij het zo openbaar vertelde in die documentaire.
    Dit is overigens het stuk waar ik het over heb.



    To infinity and beyond •

    Geen idee wat hij gaat zeggen ;$ -te lui om te kijken-

    Kan iemand het mij vertellen ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    o..

    Harry

    Dat was echt heartbreaking ja ;(


    dream, dare, fly!

    Midna schreef:
    Geen idee wat hij gaat zeggen ;$ -te lui om te kijken-

    Kan iemand het mij vertellen ? (:


    Ze hadden hun eerste optreden. Harry had een solo aan het einde met wat uithalen, maar had moeite met zijn ademhaling te controleren waardoor hij - dat vond hij zelf - het optreden verkloot had.
    Na het optreden ging hij online kijken, want mensen zeiden en hij verteld daarover in die documentaire - het is dus al een tijd geleden gebeurd - maar hij werd best wel emotioneel en huilde ..


    To infinity and beyond •

    -stilte- Dit is... gewoon verschrikkelijk. Ik vond het echt zo zielig. En nu met die tweets erdoorheen. Ik zit echt zo: )';


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Hoe kun je hem eigenlijk haten? ...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    Hoe kun je hem eigenlijk haten? ...


    Dat snap ik ook niet. Hij heeft niets gedaan waardoor mensen hem zouden kunnen haten ;s.


    To infinity and beyond •

    Weet je, ik ben geen 1D-fan, maar dit verdient hij niet.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Sheffield schreef:
    (...)

    Dat snap ik ook niet. Hij heeft niets gedaan waardoor mensen hem zouden kunnen haten ;s.


    Er zijn altijd haters en ik moet heel eerlijk bekennen hun cover van Grenade vond ik niet mooi


    Physics is awesome

    Sheffield schreef:
    (...)

    Ze hadden hun eerste optreden. Harry had een solo aan het einde met wat uithalen, maar had moeite met zijn ademhaling te controleren waardoor hij - dat vond hij zelf - het optreden verkloot had.
    Na het optreden ging hij online kijken, want mensen zeiden en hij verteld daarover in die documentaire - het is dus al een tijd geleden gebeurd - maar hij werd best wel emotioneel en huilde ..



    Ahwww, niet iedereen is perfect.. + iedereen heeft wel eens een slechte dag, toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er staat: I hate Harry Styles, who is he anyways? ... :S


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Don't worry baby, I love you! <333
    Awh, het was gewoon hartverscheurend om te kijken hoe hij huilde. ):
    Ik snap niet waarom mensen hem haten, hij heeft toch niets gedaan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Midna schreef:
    (...)


    Ahwww, niet iedereen is perfect.. + iedereen heeft wel eens een slechte dag, toch?


    Dat is waar. Maar dat het na zo'n tijd nog steeds zo emotioneel van raakt, is best heartbreaking.


    To infinity and beyond •

    Eyes schreef:
    (...)

    Er zijn altijd haters en ik moet heel eerlijk bekennen hun cover van Grenade vond ik niet mooi


    Maar dat is geen reden om iemand te haten?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Continue schreef:
    Er staat: I hate Harry Styles, who is he anyways? ... :S


    Zo kansloos zijn mensen dus.


    To infinity and beyond •