• Normaal ben ik niet zo iemand die huilt als iemand anders huilt. Maar dit brak echt mijn hart toen hij het zo openbaar vertelde in die documentaire.
    Dit is overigens het stuk waar ik het over heb.



    To infinity and beyond •

    ok, ik ga hier nu even heel dramatisch en dom zitten doen.

    Ik heb echt geweend hier van. M'n hart brak gewoon in miljoenen stukjes. Maar hij moet weten dat die haters daar achter hun pc zitten in hun huis, no living, en slechte dingen schrijven. Terwijl hij miljoenen verdient door gewoon een keer lief te glimlachen in een camera. Hij heeft genoeg fans die hem steunen en dat weet 'ie best. En hopelijk gaat hij niet weer berichtjes bekijken van mensen die hem haten, want anders lig ik hier weer met een snotneus.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 17:07 ]


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Gemeinsam schreef:
    Weet je, ik ben geen 1D-fan, maar dit verdient hij niet.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Best kansloos van die mensen als ze dat zeggen, maar daar moet je nu eenmaal wel op rekenen als je bekend wilt zijn.
    Maar het is inderdaad wel super zielig hem zo te zien wenen. ;x


    effort never betrays you

    Waar halen ze het lef vandaan om zo maar iemand te breken , dit is hartverscheurend om te zien. Ik heb zelf moeten huilen omdat Harry zo verdrietig was , ik vond dat hij het geweldig had gedaan en ik zal One Direction altijd blijven steunen. Die haters zijn gewoon ziek !

    Oké, hoeveel topics zijn daar wel niet over?;3.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Lol, alsof mensen nooit zeggen: 'Ik haat Adele' 'Ik haat Tokio Hotel' 'Ik haat Demi Lovato'
    Ik zeg neit dat ik het niet zielig vind, maar mensen roepen ook tegen mij dat ze me haten het doet pijn, ja. Maar hij wil beroemd worden, hij wil omhoog klimmen en dan moet hij zich hier maar even overheen zetten, dit is nu eenmaal een fase, komt uiteindelijk wel goed. Plus het feit dat ik de meeste van jullie ontzettend hypocriet vind omdat jullie zéker weten wel eens hebben gezegt dat je iemand haat.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Lol, alsof mensen nooit zeggen: 'Ik haat Adele' 'Ik haat Tokio Hotel' 'Ik haat Demi Lovato'
    Ik zeg neit dat ik het niet zielig vind, maar mensen roepen ook tegen mij dat ze me haten het doet pijn, ja. Maar hij wil beroemd worden, hij wil omhoog klimmen en dan moet hij zich hier maar even overheen zetten, dit is nu eenmaal een fase, komt uiteindelijk wel goed. Plus het feit dat ik de meeste van jullie ontzettend hypocriet vind omdat jullie zéker weten wel eens hebben gezegt dat je iemand haat.


    Het ging alleen maar om het stukje dat hij huilde, dat brak mijn hart. Hoef je niet direct zo te gaan doen, ik zeg alleen hoe zielig ik het voor hem vond dat hij er na een jaar nog zo emotioneel van werd.


    To infinity and beyond •

    I wanna hug him.(no_chears)
    Lou, give him a bearhug!


    Cool, neat, swell -Cry

    Lol, moet hij maar geen zanger worden, dan krijg je haters.

    Sykes schreef:
    Ik snap echt niet hoe je iemand kan haten, terwijl je niet weet wie het is :/


    Dit^^

    Element schreef:
    Lol, moet hij maar geen zanger worden, dan krijg je haters.


    Dat betekent nog niet dat je daar blij mee moet zijn? Hij is ook maar een mens.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sheffield schreef:
    (...)

    Het ging alleen maar om het stukje dat hij huilde, dat brak mijn hart. Hoef je niet direct zo te gaan doen, ik zeg alleen hoe zielig ik het voor hem vond dat hij er na een jaar nog zo emotioneel van werd.

    Oké, de volgende keer zal ik er omheen draaien :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Oké, de volgende keer zal ik er omheen draaien :"D

    Je bent golden, haal 1D dan uit je active topics in plaats van rotreacties te geven.


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    (...)
    Je bent golden, haal 1D dan uit je active topics in plaats van rotreacties te geven.

    Punt één, ik geef mijn mening over dit hele gebeuren wat niet eens zo aanvallend bedeolt was, maar toen madame er bij kwam moest ik even de laatste loodjes er bij gooien.
    Punt twee, is die er dan?! :"D


    Let it come and let it be

    Haha, tja het leven is hard. Als je om alles gaat huilen kom je niet ver.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.