• Normaal ben ik niet zo iemand die huilt als iemand anders huilt. Maar dit brak echt mijn hart toen hij het zo openbaar vertelde in die documentaire.
    Dit is overigens het stuk waar ik het over heb.



    To infinity and beyond •

    Geen idee wie hij is maar toch zielig. Maar ja, er zullen altijd haters and lovers blijven.

    Ja het was echt heartbreaking ;o ik moest echt even toen. Volgens mij de hele 1Dfamily wel. Maar ja, er is maar een kleine hoeveelheid haters terwijl er miljoenen fans zijn. <3


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Ik vond het zo sneu.
    Hij wordt beoordeelt door mensen die hij niet eens kent.
    Ik kan er echt niet tegen als mensen zoiets doen. :[


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    bijna heel twitter was aan het meehuilen (huil)
    het was echt zielig..


    Let's do this poo

    Poor thing. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij zou beter de reacties lezen van mensen die wel van hem houden ipv de negatieve.
    Er wordt dagelijks slecht commentaar gegeven op allerlei sterren, als iedereen het te serieus gaat nemen dan plegen ze allemaal massaal zelfmoord.


    Where there is a sea there are pirates...

    Weetje, ze kennen hem ook niet in het echt, (de fans ook niet i know) dus eigenlijk kunnen ze niet zeggen: 'Ik haat hem.' Want ze kennen hem niet, dus hebben er geen reden toe. Je kan alleen op het uiterlijk en zang afgaan..
    (ik probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen wat ik bedoelde ^^)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 18:59 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Gemeinsam schreef:
    Weet je, ik ben geen 1D-fan, maar dit verdient hij niet.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik moest ook zelf bijna wenen. Maar hij weet ook heel goed dat hij énorm veel fans heeft, of dat hoop ik toch vooral!
    Ik wil hem knuffelen! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    Ik moest ook zelf bijna wenen. Maar hij weet ook heel goed dat hij énorm veel fans heeft, of dat hoop ik toch vooral!
    Ik wil hem knuffelen! <3


    And you made me love a little less.

    Ja, dat is echt wel erg voor hem ik denk echt dat ik kapot zou zijn moest ik zoveel van die reacties krijgen ...


    None but ourselves can free our minds.

    Ach ja als je beroemd wil worden moet je er rekening meehouden dat je niet alleen fans krijgt maar ook haters.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    ik vind het wel zielig, maar als je in de showbizz zit moet je hard zijn omdat je weet dat zulke dingen over je gezegd worden, dat is ook zo voor de jongens van TH en Miley Cyrus en al die anderen.

    Als ik beroemd was zou ik gewoon niet lezen wat er allemaal geschreven wordt over mij :x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    I cried, a lot. ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gemeinsam schreef:
    Weet je, ik ben geen 1D-fan, maar dit verdient hij niet.


    Travel far enough, you'll meet yourself